Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-nybörjare
Läst 3383 ggr
Sweelin
0

Kritik Undulater

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan, jag har idag köpt en Nikon D60 och så har jag knäppt på mina undulater.

Kritik? :)

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Sweelin
0

Min andra bild

Buuc
0

Tycker du har fångat fåglarnas rörelser jättebra! Visst stör jag mig på bakgrunden fast det kanske är så att du inte kan fota utomhus eller så. ;)

Sweelin
0

Ja, jag tycker också att det är en störig bakgruns, speciellt den första bilden ;) Har försökt att redigera bort det men går inte så bra :)

tezzie
0

Vad fint =)

Kul att du är nöjd med kameran :)

*** Kärleken övervinner allt ***

Sweelin
0

#4 Ja, men nu kommer den svåra delen; att lära sej alla "knäppning-metoder" Lär ta ett tag ;)

irma
0

#0 sitter en till här med ny inköpt system kamera, en canon eos 450D och jösses vad mycket det finns att lära sej.Tungan ute

Gillar bilderna, du har lyckats bra tycker jag eftersom dom är i rörelse, häftiga bilder och vackra fåglar Skrattande

Sweelin
0

#6 tack så hemskt mycket!Skrattande Detä r riktigt kul att fota dem medans de flyger, har fler bilder nu som jag knäppte idag ;)

divansson
0

Fina bilder! :) synd det med bakgrunden, men annars så ;)

Fina fåglar, har också två undulater, en grön och en blå :)

Sweelin
0

#8 Fina färger ;) En hona och hane då eller? :)

filliponkan
0

Själva fåglarna är jättefina. Du har verkligen fångat de i rätt stund! Men bakrunden förstör bilden lite. Om du är duktig i PhotoShop eller något annat program kan du ju klippa ut och retuschera bilden lite ;)

Niini
0

Hoppas det inte gjorde något att jag tog mig friheten att försöka på en redigering? är jättefina bilder om man bortser från bakgrunden som så många andra påpekat :)

Sen kan jag också ta bort buren om du vill, men jag tyckte inte den störde.

Sweelin
0

#11 Redigeringen blev bra :) men synd att man inte kunde ändra bakgrunden, men men :P