Visa vad du gjort utan kritik
Det har varit många kritik trådar på sista tiden så jag tänkte skapa en tråd där vi kan lägga upp ett par bilder från vad vi har sysslat med den sista veckan eller två.
Det är kul att se några bilder på vad medlemmar sysslar med.
Jag börjar med ett par bilder från helgen då jag var med på en jolle kappsegling. Inte så roligt väder men bra segling.
Trångt på stranden.
Har varit rätt dålig med fotandet på sista tiden, varit lite körigt med skolan och sen har det bara regnat tycker jag :/
De kommande fotona är från villan i slutet av september, senast jag fotade lite mer planerat.
Sen har jag också upptäckt "fototriss", gillar att få utmaningar så man får tänka till lite.
Denna är från temat kroppsdelar som gick i slutet av september.
Härliga foton Niini. Dom sista tre i ett är helläckra.

Det är kul att sätta ihop bilder till websidor. Snygga.
Ingen mer som har något att visa upp.

Jag begav mig till andra sidan sundet i jakt på bröllopsalbum. Jag fann dem snabbare än väntat och tillbringade resten av tiden vid Helsingörs slott.
Ny här!! men jag var ute och fotade kossor i fredags! vad tycks??
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
En kossa till!
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
Och en nyfiken liten kalv.
Blev en liten promenad idag och äntligen blev det fotat igen :)
Här är en av mina favoriter, resten hittar ni här.
Kul bild på tomflaskorna Kurt.
Vilket tryck i din slottsbild Peter. Läcker.
Kul och anniorlunda kofoton acas. Snyggt.
En riktig höstbild Niini.
Kul att see så många olika foton. Kom igen med fler.