Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 693 ggr
Carlton77
0

Professionella fotografer

Hej alla glada.

Jag hade en liten undran över hur många här inne som är yrkesverksamma fotografer "proffsfotografer" och hur många som har avtal med tex en bildbyrå.

Mvh Marcus "yrkes fotograf numera"

pellepiano
0

Jag hoppas ev kunna bli , så småningom.

Har precis gått med i Allto1 bildbyrå. Har dock inte mycket bilder att sälja, men är värt ett försök.

Musiken
0

Om ett par ar hoppas jag. Studerar pa universitetet nu for att bli fotograf, sa hoppas pa att fa in en fot eller tva nar jag ska pa work placement, annars far jag dra igang min egna studio och ha hobbyn pa sidan av tills det lossnar for mig.

Carlton77
0

Ser att jag är mästare på särskrivningar.  Tungan ute

#1 Trodde du livnärde dig på foto eller var det din musik?

Du har i alla fall fantastiska bilder. 

Mvh Marcus

pellepiano
0

# Jag gör hemsidor till vardags =)

[mingdie]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja det beror på din definition av yrkesfotografer. Jag säljer inte så mycket bilder men tar produktfoton för mitt eget och andras företag att användas på websidor.

Sådant här tråkigt jobb.

Inkanyezi
0

Jag har varit yrkesfotograf, men numera ingår det bara som en del i mitt arbete när jag ska göra katalogbilder och arbetsbeskrivningar eller dokumentera skador.

Niklas
0

Jag är fotograf.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Niklas
0

#1: Pelle, vad behövs för att du tycker att du kan kalla dig fotograf? Du är duktigare än många fotografer jag känner till.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

bildochfoto
0

Pelle är ödmjuk…det gillar jag…tycker också han är en duktig fotograf och enormt duktig bildredigerare….dessutom har han glimten i ögat…

Banio
0

Fotograf och fotograf… jag livnär mig inte på det, men jag fotograferar mycket för min arbetsgivares räkning vid olika evenemang och för vår medlemstidning emellanåt. Men det får jag inte speciellt betalt för, utan det ingår sas i jobbet lite grann. Jag får avsätta arbetstid för min hobby i någon sorts symbios, kan man säga.

Fotar också hockey för Svenska Fans, men det är också ideellt.