Info: Inför lanseringen av Nya iFokus!
Om allt går som planerat så kommer Nya iFokus lanseras natten mellan torsdag och fredag. Det är väldigt mycket som är nytt och förbättrat. Inte minst är de personliga sidorna mycket mycket bättre!
Till en början kommer det säkert kännas väldigt ovant med det nya, men vi värdar har kört den nya versionen hela sommaren och gillar det, så ge det lite tid.
Trots att det är ordentligt testat så kan det så klart dyka upp ett och annat fel. Om ni stöter på något fel, skriv gärna en rad på Support iFokus så fixar gänget bakom iFokus det så fort de bara kan.
Hälsningar
Alexander Isaksson, Sajtvärd Foto iFokus
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
Ska bli intressant att se hur det blev! :)
Man blir riktigt nyfiken

Spännande!

Intressant … jag har ju inte hunnit lära mig med det "gamla" ännu, så kör hårt bara
Blir roligt att se hur allt börjar se ut 
hjälp vad läskigt! Men kul med en förändring…
Låter väldigt intressant :D go on!
Kul! :)
-' Rebecca Johansson
Isak.
Vad gäller med storleken på foton. Jag ser att man kan öppna ett eget fönster men är det fortfarande begränsat till 800x600?
Kan man direktlänka till tex. Photobucket eller Pbase. I så fall hur gör man?
MVH
Eddie

#9 Jag har för mig att storleken fortfarande är begränsad till 800x600.
Angående direktlänkning vet jag faktiskt inte. Tror inte det har diskuterats innan.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

Ser riktigt bra ut tycker jag, även fast jag bara tittat runt i några minuter :)

Jätteskönt att flashanimeringen har tagits bort. Helst vill jaq slippa se den igen…
Det vore trevligt om man kunde göra trådade (förgrenade) diskussioner däremot.

oj jag blev riktigt överraskad för det är ett tag sen jag var inne på sajten , det här blir säkert bra bara man vänjer sig
Har lite problem, kommer upp "sidan kan inte visas" ibland. :S hoppas bara att det blir bättre.
Vid första titten kan jag tyvärr inte säga att jag gillar den mer än den gamla. gillar inte att forumet "sitter fast" i resten av sidan utan det var behagligare förut. Nu måste jag skrolla upp för att byta tråd, eller är det nån bugg i min läsare som gör det?

Bättre än förut och nu kanske man kan utveckla det…
#15 Håller med dej, tycker att det är jättejobbigt.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Klicka på Upp till inläggslistan så slipper du scrolla.:)
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_

Annars trycker du på i på tangentbordet så kommer du upp.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
#9, 10: I nya versionen har vi utökat maxstorleken på bilder till 1600 x 1600 pixlar (tror jag).
Vänliga hälsningar
Niklas
Bilderna i albumet försvann.
Men jag la in några igen. 
Förut kunde man se att någon hade varit inne och kikat. Är det borttaget? ^^
#20 Kanon!
mvh Martin

Jo, efter ett tag är det mycket som känns bättre, bland annat att den går snabbare.
I Firefox funkar inte skriptet som skapar länkar eller fomraterar fet, kursiv, understreck eller tabell, men det fungerar i Opera och IE. Jag har inte lusläst koden, men om det är ett javascript borde det ändras så att det funkar med FF; det är trots allt Mozilla som skapade javascript… Om det däremot är CSS är det ju webläsaren som är trasig, men jag misstänker att det inte är så.
Naturligtvis skulle man kunna redigera manuellt. När man redigerar inlägg kommer html-koden upp i redigeringsfönstret, men inte första gången man skriver.
Jag testar att göra en länk manuellt här.
Och det funkar ju. Det går alltså bra att skriva in html-kod.

Tycker de blev rörigt men man kanske vänjer sig ,kan dock inte hitta mitt fotoalbum men kanske man skall skapa ett nytt eller kommer de att dyka upp så småningom?
mvh/bjorsa
JAg är inte så förtjust i det
Kramar / Julia (=

Nu fungerar inte senaste inläggen utan de blir tomt där
mvh/bjorsa

Fast när man loggar in kommer den inläggslistan upp
mvh/bjorsa
Gillar INTE gamla var bättre
#24 bjorsa
Du har inte ativerat din sajt ännu och det är där du hittar ditt nya fotoalbum. Första gången du går till det så importeras alla bilderna från ditt gamla album.
Klicka på Aktivera din blogg här nedanför inlägget.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_

#29 har försökt att aktivera min sida men får aldrig den där koden som man sedan skall skriva in men den kanske kommer till jul :-) de e väl bara att avakta ev mail med kod
mvh/bjorsa
#30: det är vanligt att brevet med verifieringskoden hamnar i skräppostkorgen. Titta där.
Vänliga hälsningar
Niklas