Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-hård
Läst 781 ggr
AndersV
0

Härligt med barn

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vem mins inte när man gjorde så här :)

[mingdie]
0

Fullträff. Underbart foto som verkligen förmedlar vad barnet känner.

AndersV
0

#1 Tack det är sällan jag lyckas ha kameran med mig när saker händer så jag blev riktgt nöjd över detta foto  :)

Wakkashi
0

Ja det är tyvärr sällan man har med kameran vid sånna tillfällen.

Här är ett kort med när min dotter var 2 och sitter i en vattenpöl med bästa fin klänningen :)

Dock inte lika bra kort som ditt men det är ju stunden man vill ha förevigad

AndersV
0

#3 HA ha… ja vad kan man säga :) Bara att gilla läget.

Wakkashi
0

precis, det finns ju tvättmaskin :)

irma
0

Härliga bilder,, och om det är suddigt,, so what.. man ser vad det är och som ni säger…det är ögonblicket som är bäst….. Cool som jag alltid sa till min pappa när jag var liten och sölade ner mej eller duken "ska i alla fall tvättas" och det ska det ju någon gång,,,  Skrattande

AndersV
0

#6 Ja och gissa om mamma fick tvätta ofta Cool

Tack för det mamma Skrattande

Här är en bild till på sådant man gjorde som liten (händer fortfarande om sanningen ska fram Skäms

Carlton77
0

Den första bilden är bra fångad, men rätt platt. Vet inte om du inte gillar att fixa bilderna i efterhand, men om du inte vill avstå helt från retusch så prova att dra upp kontrasterna och skärp upp bilden lite så kommer den bli kanon tror jag.

//Marcus

AndersV
0

#8 Håller med dig och visst tycker jag om att fixa bilderna i efterhand, men jag har just installerat om min dator så jag har inget bra redigerings prog. för tillfället ;)

När jag har installerat detta i min hemdator så skall jag bearbeta orginal bilden (även den andra :)

Jag provade med bilden som ligger ute här på en kompis dator och det blev klart bättre (även om denna bild blivit sabbad av jpg) så kommer orginal bilden säkert bli klart mycket bättre :)

Jag lägger ut den (nya men i dålig kvalite) bilden

Tack för att du tog dig tid och gav lite tips, det uppskattas Skrattande 

//Anders

Carlton77
0

#9 Så lite så. Bilden lyftes ju med hästlängder. Kanonbra.
//Marcus

AndersV
0

#9 ja jag kan bara hålla med, ska bli kul när jag kommer hem så jag kan komma åt orginal bilden igen då ska den ändras :)))

Tack än en gång

//Anders