Tom Wennerström - makeup hårstyling
Igår träffade jag en makeup artist som jag har arbetat med tidigare. Nu planerade vi några andra projekt och i morse skickade han tre bilder på något han tidigare har gjort. Med hans tillstånd får jag publicera bilderna.
Tom kommer att delta i en hårstylingtävling i Tammerfors slutet av oktober och jag har frågat honom om jag kunde få följa med. När jag tittar på hans tidigare arbete så kan det bli rätt rolig tävling.
Bifogat, det är väl det här som kallas för kvällsmakeup?
Hälsningar
Robert Hammar

Lite annorlunda frisyrer :-) Härliga bilder. #1 tyckte jag lite mindre om. Ser mer ut som en bild ur IKEA-katalogen.
/Magnus

sjukt häftiga frisyrer! :D jätteroliga.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

#1: Lite svårt att få på vintermössan!!!

#1 wow hoppas du tog många bilder på henne med den frisyren å sminket jag skulle vilja se henne med den vita bakgrunden och att få skugga från hennes frisyr mot de vita och en närmare bild men just att få skuggan från håret att slå till vänster om henne fast de e ju vad jag tycker men helt plötsligt så blev ju människor intressanta :-)) Kanske för att hon påminner om en fågel men en vacker sådan .
mvh/bjorsa

Jag var nog inte tillräckligt tydlig, det är Toms bilder. Jag har inte varit inblandad i dom.
Robert

Ser att jag läser som en kratta 
mvh/bjorsa