Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 665 ggr
IdaSH
0

Klocka - kritik? ;)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tillbringade eftermiddagen med lite inomhusfotografering och experimenterade en hel del med långa slutartider. Här är ett av de bästa resultaten, som jag nu vill ha kritik på ^^

Själv finns det en hel del saker jag själv stör mig på, men få höra nu vad ni andra tycker. :)

Hade lite problem med just klockan eftersom jag inte har något stativ och fick ställa kameran på vår soffas ryggstöd och ha kamerabandet under objektivet för lutningen uppåt. Att bilden ska vara något sned är däremot med vilje. Aja. xD

Mvh Ida

www.krusfoto.se

Hannybee
0

Tycker att den ser jättehäftig ut… Annorlunda. :)

Banio
0

Jag gillar den. Bra gjort att få den så skarp med tanke på omständigheterna. Har du använt självutlösare eller fjärrkontroll?

Stör mig på … nja, jag skulle velat se mera färg i bakgrunden i stället för vitt, det finns ett lodrätt streck genom urtavlan och en liten fläck alldeles vid ordet QUARTZ - men småsaker i helheten. Jag är lite förvånad att sekundvisaren blev så skarp trots allt - lite mera sudd hade jag förväntat mig mellan hoppen.

Bra jobbat!

pellepiano
0

Tycker det är en kul ide med visaren. Dock känns själva klockan avhuggen.

Minikoch
0

väldigt snyggt:D    hade blivit riktigt snyggt om man lät den gå en hel minut:D:D