Okeii.. bild för bild-kritik här..
1:an har jättebra skärpa, men vattnet ser FÖR blått ut.. photoshop..??
2. ÄLSKAR DEN! :D Dock lite för grå kanske..? Men här fick du till det!
3. suddig.. men jag tycker att håret på flugan är charmigt xD
4. naaaa… VÄLDIGT suddig den där du! Den måste jag erkänna inte alls var bra enligt mig! Ögonon dras till det liiiilla lilla spindelvävs..snöret..(?) och det är inte stor del av bilden.. nej.. inte alls min smak!
sen tycker inte jag om svart ram runt bilder.. nae.. nae..nae.. tycker jag.. Pollen, tacka vettja pollen, :D
Till å börja me få ja tacka för kritiken :)
1:an hehe jaa ja ha fixa till den i photoshop. :P Men ja tycker om när bilderna är ganska färgglada (eller bara svartvita), så ja ha en benägenhet å fixa till dom litegranna ;P faast egentligen vill man helst fixa till dom så lite som möjligt :P men aja, ja tyck den vart fränare me blåare vatten.. passa så bra till den oranga näbben å ;D
2:an Taack! :D jaa den är lite för grå va :/ aja :P
3:an haha okej ;D
4:an ja no ären suddig, men som du förstå så va de ju inte meningen att ja skulle ta så heela ormbuken syntes :P meeen näru säg de så vare int så fint me dendär spindeltråden .. hah så nu vart de ba färgen ja gilla i bilden :P
hehe jaa okej, alla tycker olika :D ja tycker om svarta ramar ;P
men när min kamera funkar igen så ska ja ut å fooota mycke å då ska ja se till å inte hamna me dom så mycke i photoshop :P du gilla inte när dom e fixade i photoshop va? :P

hahaha :D nää..tycker det är roligare att se hur det är i verkligheten. Får inte en bild av hur det var om den är photoshoppad tycker jag, haha.. en gammalmodig 13-åring här >.< men du har rätt.. näbben och det blåa passade ihop! :D
Lägg upp mer bilder när kameran funkar :D gillar dina foton ;)
hehe okej! :) näämen vadå, alla tycker olika! :) det kännns faktiskt bättre när man inte ha fixa till dom :P meeeen som ja sa.. ja gilla ju när färgerna e ganska starka så ja hamna lätt i photoshop.
japp de gör ju de! :)
Ja de ska ja göra! :) (och då ska ja försöka å inte hamna me dom i photoshop ;D då få du säga va du tycker om dom då :) ) man få tacka så jättemycke! :D

haha, den blev faktiskt riktigt bra! Han ser ut att ha en sån len mule så man vill bara pussa den
älskar håret som stticker ut på haken (är dålig på hästspråk >.<)
blir nyfiken på att se mer! :D
ja nu vart den bättre va! :) hihi jaa de ären åxå
hahah ;D ja håller på me hästar men ja e inte heller nån stjärna på de, men de ä väl underläppen kanske? ;D
va ha du för kamera då? :)
kul å höra! :D
eller säger man hakan? ;S hahah ja vet inte

hihihi >.< jag kan inte hästspråk x)
jag har en sony super steady shot dsc-w85 .. alltså ingen systemkamera.. men attans va många jultidningar och aftonbladet jag säljer för att spa ihop till en bra kamera >.<
hahah :P ääh skit samma, en bit från underläppen iaf ;P
okej vet inte va de e fören men :P
haha jasså :P va ha du tänk dej för kamera då? :)

hihi >.<
vet inte riktigt.. beror på hur lång tid det tar att spara. Just nu ligger en canon eos 450d högt upp på listan, men tar det ett par år att spara så ä ju den gammal >.<
haha :P
okej. hah joo det är ju sant..

jupp ;)
Flugbilden var ju jättehäftig. Det är verkligen inte lätt att fånga flugor på bild. xD
hehe tack :) hah njaa in allti nä :P men dendär flugan satt då kvar lääng faktiskt :P
Haha, lata flugor är bra… X)
haha men eller hur ;P