Foto iFokus

Foto

Etikett: människor-ej-kritik
Läst 1619 ggr
Robert
0

Malla, en finsk modell

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Under dagen kommer jag att jobba med några bilder jag tog på min modell Malla förra veckan. Det blev rätt många på henne och jag kommer att välja ut sex av dom bästa.

Om det blir lite tid över under dagen så ska jag även försöka planera vilka bilder jag ska ta på henne nästa gång. Då kommer hon vara mindre påklädd och delvis naken.  Med lite tur så kanske jag får en sponsor av kvinnliga underkläder. Jag ska kontakta en återförsäljare utav underkläder.

Malla kommer att hjälpa mig med att sätta ihop ett album i Boudoir fotografering. Albumet kan vara en fin morgongåva till brudgummen efter bröllopet, födelsedagspresent till sin älskade eller en fin julklapp. Förhoppningsvis så kommer albumet bli omtyckt och väcka lustar i kroppen. Albumet kommer jag att ha som ett showexemplar i min studio och på en bröllops mässa som hålls i Helsingfors januari 2007. Nu tänkte jag även ha publicera bilderna på min hemsida, www.roberthammar.com.

Det har varit svårt att hitta modeller här i Finland som är villiga att ställa upp på nakenfotografering, fine art nude. Det har varit bra mycket lättare i London och i Stockholm. Nu känner jag mig lyckligt lottad som har funnit en modell.

Fler bilder på Malla finns på One Model Place. Bilderna på OMP är tagna av en annan fotograf.

Vad tycker du om idén, ska jag ha ett annat namn för boudoir?

Hälsningar

Robert Hammar

Robert
0

Dagsverket är nu klart, vad tycks?

(Fritt från naket och missbruk, bara en vacker kvinna ;)

Robert
0

Sorgset, tufft

Robert
0

Lyckligt…

Robert
0

Betänkande…

Robert
0

#3, om det var ett tidningsuppslag så skulle jag nog ta och skifta på bilderna.

#4, passar nog inte ihop, knepigt med färgerna.

Nu börjar det klarna hur jag ska jobba framöver. Kommentarer välkomnas.

Robert

TacoBelle
0

Jag gillar verkligen bilderna i inlägg nummer #2 Den högra bilden är så fin, ren, enkel och vacker (och så skitsnygga kläder)

Bilderna med den gröna tröjan har jag inga direkta åsikter om, det ser ut som vanliga bilder som man kan se i vilken damtidning som helst. Synd bara att halva sidan och håret är bortklippt på den vänstra bilden.

Bilderna i inlägg nummer #4 gillar jag inte alls. Bilderna är för fixade och ögonen ser läskiga ut.