Dagens bild 11/9
Jagade en liten ödla krälande på alla fyra (inte bara ödlan - även jag). Blev dock inget av det… kanske var det denna synen som hade gjort att ödlan hade så bråttom? Gladorna njöt i det fina vädret idag och vid flera tillfällen så var det 4-6 glador som svävade över samma område… detta blev bästa bilden. Och jag måååste köpa mig den där telekonvertern snart - börjar bli frustrerande att aldrig komma inom håll…
mvh Martin

Bosse. Bjorsas tranor såg faktiskt vackrare ut om jag får säga som jag tycker.
#1 Snygg formation!
mvh Martin
Mihe: Otroligt vacker!
Måste nog lära mig att göra ramar till mina bilder, tycker att det höjer nivån ytterliggare på den typen av bilder…
mvh Martin

#7 Precis så skall de se ut vackert
mvh/bjorsa
#2 Klassisk bokskogsbild!
mvh Martin
Tack marnyman och bjorsa!
Det finns en solnedgång till i mitt album för den som vill :-)

# 2 min första, har inte varit i en bokskog förut under mitt 60 åriga liv.
#4 Bosse, hoppas den tranan inte SÅG när du fotade den. Just den sorten kan bli lite kinkiga då, har jag hört. :-)
#7 Grym!
#12 Snygg bild, men ett tips. Gå tillbaka om en månad. Finns inget läckrare än en bokskog på hösten.
/Magnus
Magnus, jag lyckades även fota en helikopter i Riyadh, när jag stod gömd bakom ett träd några timmar inna jag skulle åka ut därifrån. När jag kom hem lämnade jag in kameran för rengöring och alla mina bilder som jag inte hade laddat ner "rengjordes". Då var jag lessen.