Modeller sökes i helgen!
Hej!
Skulle du kunna tänka dig att bli fotograferad i helgen? Jag skall ta bilder för ett uppdrag jag har för ett ungdomsförbund, och därför söker jag folk som kan vara med på bild! Kanske kan du tänka dig att vara med, eller så känner du kanske någon som kan tänka sig att vara med?
Bilderna är väldigt opretto, det skall vara mycket "vanliga" bilder, t.ex. vardagssituationer och liknande, alltså inget avancerat eller svårt. Vi spånar också fram nya idéer under tiden och kör spontant.
Jag söker personer av alla former - svennar, blattar, korta, långa, smala, knubbiga, unga och något äldre, personer med och utan funktionsnedsättningar. Eftersom det är ett ungdomsförbund så skall personerna inte vara över 30, och jag söker särskilt personer som är 7-15 (du kanske har ett syskon eller en kompis eller en kompis syskon?).
Du får tillgång till bilderna och om du vill kan vi ta pressbilder på dig enligt dina önskemål när vi ändå håller på, eller vilken typ av bilder du skulle vilja ha på dig själv. I gengäld får jag använda bilderna i min marknadsföring (hemsida), samt att ungdomsförbundet får använda dem i sitt material och sin hemsida etc (inte de vi tar för din egen skull dock, de bilderna blir inte ungdomsförbundets).
Jag kommer att vara tillgänglig för att fota hela helgen, så om du bara kan en timme under en av dagarna - då kör vi då! Jag behöver både bilder med flera personer på och bilder med bara en person på, så jag anpassar mig efter när folk kan. Plats är flexibelt det också, förutom att det är i Stockholm, så det anpassas efter när och var mina modeller kan.
Om du vill veta vilket ungdomsförbund det gäller, eller ha annan info, hör av dig så berättar jag mer! Jag nås på info@linneaornstein.se eller 070-5796894.
Om du vill se bilder jag tagit tidigare så finns det på http://www.linneaornstein.se och jag kan även visa bilder jag tagit för samma ungdomsförbund tidigare i sommar - säg till så får du en länk.
Tack på förhand!
// Linnea
Glöm inte att skriva avtal med modellerna eller deras föräldrar så att det inte blir några missförstånd. Hoppas att du hittar vad du vill ha.
Vänliga hälsningar
Niklas
Självklart, jag har en färdig modellrelease. :)
Perfekt.
Vänliga hälsningar
Niklas