Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 684 ggr
Unlocked
0

Face Recognition

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Surffade runt lite på internet och hamnade på myheritage.com, där kunde dem genom ett självporträtt som man laddade upp på hemsidan (man måste vara medlem) visa vilken kändis man mest var lik. För varje bild man laddade upp på sig själv kom det oftast olika kändisar, så det var tråkigt. Men det var ju ändå en rolig grej, tycker väl dock inte att det stämde så bra..

Testa du också, och visa oss andra sen! :)

Niklas
0

Hmm .. vem är Shahrukh Khan?

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Fotord
0

Bara en av de främsta Indiska skådespelarna med filmer som 
"Hum Tumhare Hain Sanam" och "Kal Ho Naa Ho" på sitt samvete.
Det är ett under att du inte känner igen honom. Ser du ALDRIG Indisk film???

(Jag hoppas ironin lyser igenom)
http://www.imdb.com/name/nm0451321/

Robert
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Unik…

Hälsningar

Robert

[Ostberg]
0

Haha, vilken kul grej, men som sagt det stämde inte så jätte bra, personerna är ju bara fotograferade i samma ställning som du.. Och hur lyckas de få Madonna lik dig, ni är ju totalt olika. Den som var mest lik var nog Jamie Lynn Spears enligt mig.

Fotord
0

Du och jag, Robert. Du och jag. I desperation lade jag upp 2 foton på mig själv i olika varianter och försökte en rad photoshoptrix men INGEN liknade mig.

SallyB
0

Men Robert - du är ju en spitting image av han, va han nu hette, i 'Glöm inte kamelerna' Flört

xarfez
0

-hmmm- jag blir lik massa kvinnliga kändisar! -suck-

[kobbeuffe]
0

Jag liknade tydligen bara Jimmy Buffett född 1946. bara 21 år före mig :( Måste se gammal ut jag…

Anna
0

Jag liknade visst Melinda Clarke mest. Cool

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Zeroni
0

Jag testade med två foton. På första så var jag inte lik någon alls. På andra var jag lik många, tillexempel; Dalai Lama. Men mest lik var Natalie Imbruglia.