Vad fin och vilken härlig färg.
Eftersom du är nybörjare och har lyckats så bra får jag väl fråga lite om kameran: Vad har du för kamera och objaktiv när du tar denna bild och vilken bländare har du här?
Har du efterredigerat något, i vilket program?

Ställer samma fråga som #1
mycket härliga färger och bra vinkel.
Skitsnyggt! ;D
Väldigt snygg bild med härliga färger. skulle ha varit roligt att sett blomman från en annan vinkel dock, kanske lite mer uppifrån. men det är ju bara vad jag tycker. :)

Tack för fina kommentarer!
Jag har en Canon eos 400D. Bilden är tagen med kitobjektivet, 18-55, och så har jag en närbildslins, Leica +4 (skriver man så?)
KOmmer inte ihåg vilken bländare jag har på bilden. Ska svara på det senare, när jag sitter vid datorn där bilden finns.
Den är inte redigerad.

Bländare 5.6. Och det är Hoya närbildslins såg jag nu
Snyggt! :)

Härlig färg!

Puttar lite
Snygg bild härlig färg :)
Det var bra jobbat
Jättehärlig bild, Kanske skulle önskat att du prövade att dra upp kontrasterna en aning, men inte övedrivet. Jättebra jobbat ;) Fortsätt så ;)

Jag ska prova! (Men vet eg inte hur man gör hihi)
#13 Har du Photoshop? Vilket isånnafall?

riktigt fin bild !
jätte fin bild!
Har ingen kritik att ge, tycker bilden var jättefin!

Tack så mycket!

Ja, det är färgerna som gör bilden !
Jag finner också bilden svår att kritisera riktigt. För att vara ett nybörjar foto, fränsar det nästan till det oförskämda ! 
Men låt mig gissa på att "Westis" på ett eller annat sätt har varit i kontakt med det estetiska universet på annat håll ?
Nu skall jag kolla hans/hennes presentation, och kolla om det inte står något där, som bekräftar nämnda misstanke…..

Näe…….där står bara om gnagare…….
Men jag har bestämt mig för att tro det, tills vidare i alla fall……..

Nej, ingen kontakt med det estetiska universitetet
.
Jag är verkligen en nybörjare. Köpte kameran i julas, första systemkameran.
Innan har jag bara fotat vanliga ögonblicksbilder. Massor med likadana liksom. Inget händer i bilden.
Men jag älskar att titta på fotografier, på nätet tex. Och försöker suga åt mig all information och får nya idéer hela tiden.
Kul att ni gillar bilden, för det gör jag med!

jag älskar den! :D