Sommarbilder när vintern börjar närmar sig!

Det ser skönt ut, betydligt bättre än vad som väntar här de närmsta månaderna. Själv tycker jag väldigt illa om vinter och skulle helst gå i ide så man slapp allt.
Jessie, tänk på när du lägger ut bilderna att minska till max 1000 pixlar på bredden. Då kan de flesta se dom utan att scrolla. Det är svårt att se helheten i en bild när man får scrolla. Picasa är ett program som är enkelt att exportera bilder till valfri storlek.

Onekligen att det ser härligt ut. Jag tycker att det är trevligt av dig att du delar med dig utav dina livsupplevelser.
Om du har ett redigeringsprogram försök och få horisonten rak. Det är svårt med en rak horisont om du har använt dig utav en vidvinkel, det krävs en liten annan teknik än att vrida på bilden. Och som påpekats här ovan så minska ned bildens storlek så att det är lättare för oss åskådare att ta del av dina fina bilder.
Hälsningar
Robert
Da kan det kanske passa med ett foto pa den syn som moter mej varje morgon jag oppnar dorren och aker till jobbet. Poolen ar uppvarmd, sa den kommer att halla en temp pa ca 28C, men lite varmare pa sommaren. Det finns ytterligare en pool + en barnpool pa familjesidan. Compounden heter Ranco och ligger i Riyadh, KSA.
bosse

Bosse, det ser gott ut det där. Här i morse möttes vi av 3 graders värme vilket får en att längta till sommaren.
Hälsningar
Robert

#4 vill oxå bada:-)vi hade minusgrader å frostnupen trädgård i morse
mvh/bjorsa