Enligt mig är motivet aningens för mörkt men jag kan inte så mycket om bilder :)
Annars en mycket fin bild ! ^^
Jo det kan ja hålla med om faktiskt!
Tack så mycket! :)

Fina färger men ljuset ligger fel och förstör bilden.
Mvh:Mattias

Vadå ligger fel? Inte då. Det ser för mig ut som ljus som silar genom lövverk.
Jag skulle hellre se bilden lite mindre grön; eventuellt kan man låta bakgrunden vara mycket grön men lägga själva pigan och det den sitter på få lite mindre grönt genom att maska i ett eget lager. Jag tycker bilden är fin.
#3 okej ''tack''.. ;D haha nämen den e väl lite mörk nyckelpigan..
#4 Okej 
Aha okej
Har inte hållt på så värst länge me foto och änn mindre me photoshop såå ja vet inte hur man gör sånt men jaja
Tack så mycke! 

Det kan bli bra också om man bara ändrar färgbalansen till lite mindre grönt, och kanske försiktigt lättar på det mörkaste med kontrollen "skuggor och högdagrar".
Redigeringen jag har gjort här är att jag har använt två lager. Jag har inte gjort det gröna i bakgrunden ljusare, men jag har dämpat det lite genom att minska rärgmättnaden.
Nyckelpigan och knoppen den sitter på och stjälken har jag ändrat färgbalans på i ett annat lager, där jag har minskat det gröna och lättat skuggorna med skuggor och högdagrar.
Med suddgummiverktyget gjorde jag området där nyckelpigan, knoppen och stjälken är genomskinligt. Jag använde en "mjuk pensel" med luddig kant, och jag penslade så att det gick lite utanför konturen så att det blev en ljus kant kring piga och knopp.
Det här är bara ett förslag, det finns hur många sätt som helst att redigera en bild. Du kanske vill ha mer lysande grönt, och då ska man så klart inte dämpa mättnaden i det gröna. Om man bara ändrar färgbalansen i hela bilden och lättar skuggorna blir det också fin färg på nyckelpigan, men bakgrunden blir mycket ljusare och mera skirt grön.
Ojj ändå fränt! :P Mendu tack så mycke! :D