Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 643 ggr
mickNZ
0

Hobby

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har börjat med en ny hobby. Var har ni för hobbys?

Hej Mikael

Fotord
0

Hej mickNZ,

Snygg bild och bra att du fyllt ut ordentligt i kanterna.
Min hobby är att fotografera och bildbehandla i photoshop. Svårt att fotografera det :-)

/T

mihe
0

Fotografering och bildskapande är min stora hobby Skrattande

berra
0

Fotografering är min stora passion.

broderbluff
0

fotografering
och jonglering =)

Runsviks
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina intressen är fotografering som har följt mig sedan jag var liten och pappa lärde mig svartvit fotolabb (tappa ord …) har två kameror Nikon F-600 och Olympus C-5050…lite tråkigt är att jag glömmer bort Nikon kameran. Intresse finns att skaffa en digital systemkamer… varför inte en Nikon igen så jag kan använda våra gamla objektiv.

Bildbehandling (Photoshop)som går igen både för foton och webb… alltså är jag även intresserad av webbdesign.

Sedan (som kommer igen på mina foton) är intresset för Norsk Skoggkatt (egen uppfödning), en helt underbar katt att fotografera i och med att det är en naturras och ska se så grym ut som möjligt, det en utmaning att foto skogisen i sitt rätta element, naturen.

Jag skulle vilja lära mig att fota människor… men va´svårt… hur skogisen ska se ut vet jag… men att få en människa att se ut som jag vill och sedan få fram det på fotot… puuu.

Det här var en liten presentation av mig

Robert
0

mickNZ, jag samlade på frimärken ett tag, och det blev till slut några album. Nu ligger allt nedpackat i olika kartonger, kanske de har ökat i värde. Nu är det mest foto och photoshop på ledig och oledig tid.

Hälsningar

Robert