TIPS: foto-sm
http://www.expressen.se/index.jsp?a=670190
FOTO-SM 2006 har startat. Tävlingen pågår fram till den första november. Vinnaren kommer att koras den 10-12 november på Fotomässan på Factory Nacka Strand i Stockholm. Under tiden kommer vi att visa några av bidragen här på Expressen.se. Så nu är det bara att ladda upp och skicka in dina favoritfoton för att vara med och tävla.

Oj det hade jag helt missat :D

#2, det är helt okej, nu lär väl ingen missa att det är Foto-SM. Kan jag som bor i Finland vara med och delta? Trots allt så är jag fortfarande svensk :)
Hälsningar
Robert
Skall även finnas en tävling på www.metro.se. Jag har hört reklam för den flera gånger i radion… men hittar fanken ingen länk på hemsidan. Om någon hittar, så kan ni väl hojta :D
mvh Martin
Metro Photo Challenge Är det den du menar?
Som jag skrev i en annan tråd om Foto-SM så verkar den tävlingen vara ett skämt. Bilderna på startsidan är inte särskilt bra. Den bild som har högst poäng just nu är inte ens i närheten av bra.
Mina bilder syns bara om jag söker på namnet eller postnumret.
Jag är väldigt nyfiken på hur poängsättningen går till.
Det är den jag menar. Hade missförstått reklamen, har letat på Metros vanliga hemsida. :D
mvh Martin

Montax: jag undrar också hur poängsättningen går till. När jag laddae upp bilderna hade jag 5 poäng, nu har jag 3.5 :/