Foto iFokus

Foto

Etikettsäljes-köpes-bytes
Läst 959 ggr
Spraycanstories
0

d40 säljes.

Hejsan.

Jag säljer nu min Nikon d40, med originalobjektiv, 1gb minne, försäkrad.

Kvittot+ kartongen.

Har haft den i ca 3 månader, så den Är i bra skick.

Den finns i Bälinge.

MB300E
0

Får man vara nyfiken och fråga varför du säljer den?

Spraycanstories
0

har djur som ska kastreras och försäkras, det går åt.

Så har det varit jul och min ekonomi gick inte riktigt som det skulle.

Mina djurs hälsa är viktigare än hobbyt. Så därför säljer jag den

ElinH
0

Vad har du satt för pris på den?

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Spraycanstories
0

priset går att diskuteras, jag köpte den för 6700kr, någon tia mer.

Så det är bara att mejla. :)

ElinH
0

Jag skulle inte tro att du får den såld för det priset, folk kan lika gärna köpa en ny då.

/ ElinH

Lizzan
0

Tror inte heller att du får den såld för det, jag har just beställt en Nikon D40 och den gick på 4990 ink kitobjektivet.

ElinH
0

Ska jag vara ärlig så får du den nog inte såld för mer än 3-4 000 kr.

/ ElinH

Spraycanstories
0

jag sa bara att jag köpte den för så mycket, inte att jag tänkte sälja den för så mycket. Priset går att diskuteras som sagt.

ElinH
0

#8 Ahaa, jag missförstod dig lite. ;)

/ ElinH

iken
0

En splittert ny d40 kostar 4490kr inkl frakt på prisjakt och då ingår 2 års garanti och en liten fotokurs på köpet.

ElinH
0

Mmm. det är nog inte det lättaste att sälja en D40 i dessa dagar.. :S Lycka till och hoppas att du får den såld i varje fall!!!

/ ElinH

jojjehanna
0

#0 fast vad jag hört så följer garantin inte med om man säljer kameran privat, dvs garantin tillhör endast den som köpte produkten från affären. Vet inte vad det är för föräskring du skriver om men kolla så det inte är samma regel där. Å andra sídan är det väl ytterst sällan man brukar behöva använda garanti/försäkring.

iken
0

Jag tror inte heller försäkringen gäller om man säljer kameran i andra hand utan den gäller bara förstahandskonsumenten. Försäkringsbolagen är måna om att inte betala i onödan. Garantin tror jag de är något mindre hårda med men försäkringen, den gäller inte.

Jennie104
0

Biild? ;) Någon bild du tagit? Vad vill du MINST ha för den?

fotokrafs
0

#10 _apropå det där med fotokurs, en kompis som köpt kamera ville gå.. men för att gå kursen var man tvungen att anmäla sig till kurs för det året.. och då var alla platser upptagna. Inge vidare att bli erbjuden kurs samtidigt som man köper kamera när de ändå inte få gå den.. :-/
Fast vad vet ja.. kanske funkar bättre nu i början av året..

_

Flippa
0

intresserad, har skrivit privatmeddelade till dig!