Fungerar det?

Fungerar!?

Det beror på vad du ska ha den till!
Läcker bild.
Snyggt gjort tycker jag. Nu vet jag ju inte vad den ska användas till men den var iallafall läcker!
// Tina
Jättesnygg Robert! Kör på den.

På den vänstra sidan tycker jag att det är synd att inte ha den stora bilden i svart-vitt och de små i den andra färgen. Det ser lite tomt ut som det är.
Vänliga hälsningar
Niklas
#5 ja, det fungerar men hade inte tilltalat mig. Alldeles för mycket spetsar, tyll och sådant. Speciellt på den högra sidan dels med bakgrunden, strumpebandet och detaljbilden.
Men så har jag gift mig väldigt okonventionellt också. Hade gärna haft dig som fotograf, nu blev det lite fattigt fotograferat. Får lägga in en bild på oss någon gång, är på andra datorn som är avstängd.

#7, hennes morsa har sytt hennes klänning. Jag tror att det är en klänning som betyder mycket för henne och kanske en sida 25 x25 cm inte är helt fel. Nästa uppslag blir på brudgummen när han klär på sig, se bifogat. Det är två sidor till en del utav ett album.
Vad synd att du inte fick fler bilder. Brudparet jag fotograferade lär inte ha många minuter odokumenterade. Jag var med hela dagen från morgon till sena kvällen. Det jag gör nu är ett "coffe table album". Tidigare har de fått 400 10x15 cm bilder.
Hälsningar
Robert
#8 tja, vi hade en överraskningsvigsel i samband med vår sons namngivning så att dokumentera hela dagen var det inte tal om. Det togs en del foton men inte så himla bra. Bara av vanliga familjen så de är inte direkt stjärnfotografer.
Vad fräckt med sådana böcker som du gör! Antar att de är jätteuppskattade av brudparet!
#8: Fick du 400 bilder i den där kvalitén? Det låter väldigt mycket. Hälften hade varit imponerande. Bra jobbat!
Vänliga hälsningar
Niklas
Jag tycker att det nakna benet stör. Det känns helt felplacerat. Hela kompositionen kommer i obalans.
Tom

#11, tack Tom!
Här är resten av bilderna:
http://www.roberthammar.com/gallery/a060906080005
Fungerar resten?
Hälsningar
Robert