Annorlunda

Dom var annorlunda och mycket bra. Jag gillar den första bäst, nä den andra är det nog. Båda! :-)

Snyggt Mia, första bilden en klar höjdare, väldigt rolig. Den andra är bra den med men den jobbiga bakgrunden stör. Vit bakgrund och kanske lite spetsiga gardiner istället skulle passa.
Hälsningar
Robert
PS. Hjärtligt välkommen till sajten, och trevligt att du delar med dig från start.

Jag gillar bagrunden i #1 starkt. Utan den så hade bilden inte blivit bra alls. Den går i precis samma stil som nattlinnet och duken.

:)
Ja det är en stor del av den bilden tycker jag själv och anser att den inte alls haft samma effekt utan bakgrunden jag har där…
Men det e klart en vit vägg å spetsgardin e nog inte så illa pinkat det heller! ;) ska ha det i åtanke till nästa grej jag gör!

Mia
Kul med fotografier där det verkligen finns en tanke bakom. Jag har jättesvårt att välja ut en en favorit - men om du skulle tvinga mig skulle jag nog välja den andra (med tapeten).
// staffan

Annorlunda så det förslår. Gillar #1 bäst även fast tapeten egentligen är störande eller kanske just därför. Bägge bilderna är mycket bra.

Jag tackar å bockar så väldigt för all fin kritik jag fått!
Jag tycker att man skulle ha ett fotoalbum där vi kunde lägga upp våra bilder….det hade varit nåt det!
#9: Det är på gång!
Mvh // Johan
Det skulle du ha sagt tidigare, innan jag la in mina foton pa den andra siten. Jag hade foredragit att lagga in dom har.
Jag vantar med att lagga in gamla album,t.v.
bosse

bosson, fina former på träskulpturerna.
Hälsningar
Robert