Foto iFokus

Foto

Etikettbildhantering
Läst 1200 ggr
Robert
0

DVD Case-Insert

Jag håller på att göra iordning en cover för en video och har skapat grunden för ett A4-papper. Linjerna är till för att hjälpa mig i orienteringen och passar för ett papper som jag har köpt hos Clas Ohlson, BMJ092-HI.

Bifogat pds.fil.

Håll till godo!

Robert

bjorsa
0

Jag får upp en bild med texten dvd video -rw i högra hörnet längst ner inga streck eller likn utan helt blank men jag känner inte igen filformatet psd kanske man behöver annat program för att se de hela??

mvh/bjorsa

Robert
0

Hej bjorsa, formatet är till för Photoshop. Jag upptäckte att jag hade lagt linjerna fel, men det är nu åtgärdat.

Hälsningar

Robert

Robert
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min första Cover. Kom gärna med förslag på förbättringar, det var inte lätt. Jag tittade på en del fodral innan, men jag tycker jag inte fick till det riktigt bra.

Hälsningar

Robert

AktieTrader
0

Det verkar som man måste spara filen på disken först. Annrs verkar ps inte kunna öppna den.

#3 Layouten är bra, men bakgrundsfärgen rosa, nej det blir för mycket. Försök ta upp någon färg hon har i blommorna eller en närbild på hennes blommor som ligger som bakgrund på hela fodralet men så svagt att man precis kan se det.

Robert
0

#4, tack för tipset, bra smak.

Jag är helt otrolig, det har gått 5 veckor sedan bröllopet och jag sitter här nu samma dag som jag ska träffa våra kompisar som gifte sig med att pilla ihop en DVD som jag har lovat.

Robert