Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 476 ggr
LXMBRG
0

En stor eloge.

Det hör väl till etiketten att man presenterar sig. Jag är väldigt ny här, men jag börjar komma in i hur det fungerar. Jag måste säga att det är väldigt inspirerande att röra sig bland trådar och inlägg.

En stor eloge till fingrarna bakom det hela!

Men kort och gott:

Jag är en amatörfotograf, född 1982, och på väg mot framtiden med stormsteg. Med mig har jag min kamera och känsla för foto.

Har varit bosatt i London under tre år, där jag jobbade på ett musikföretag i hjärtat av SoHo. Flyttade dock hem för ungefär ett år sedan för att påbörja studier vid Södertörn, på Estetikprogrammet, med Media- och Kommunikationsvetenskaplig inriktning.

Så, ja, hej!

LXMBRG
0

Jag vill bara göra ett tillägg! :)

Förstår att det inte går att ändra runt och fixa med inställningarna för sidan och ens profilsida, men det vore så kul om man kunde ange på sin profil vad man har för utrustning.

Visst, man kan förvisso skriva dit det själv, men det är ju inte så många som gör det :/

bjorsa
0

Välkommen lxmbrg,

Man kan ju som du säger skriva in vilken utrustning man har på den personliga sidan men du vill ha någon form av profilsida ?

mvh/bjorsa

LXMBRG
0

Alltså, man har ju  redan en typ av profilsida, när man klickar på en användares namn. Väl där vore det kul med en rubrik som "Använder sig av" eller något liknande, och där kan man ange vilken typ av  kamera och övrig utrustning man har :)

Robert
0

Välkommen lxmbrg, kul att du hittade hit till oss. Hoppas att du kommer att trivas här tillsammans med oss.

Hälsningar

Robert

SallyB
0

Det är ju så att den profilsida man har här på iFokus-sajterna är densamma som visas oavsett vilken du befinner dig på, dvs om jag är inne på Katter och klickar på din sida så ser ju inte jag att du kanske bara håller till på Foto om du inte uttryckligen skriver det nånstans. Så det är väl delvis därför profilerna är gansk neutrala i utformningen :)

Du får skriva din egen utrustningsprofil helt enkelt och uppmana andra att skriva dit sin utrustning.

Martin
0

Nu har jag skrivit in min utrustning på min profilsida :)

mvh Martin

Niklas
0

Och min utrustning finns på min sida sedan länge. :-)

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning