Foto iFokus

Foto

Etikettbildhantering
Läst 459 ggr
Citron
0

Exposure Manager

Via flickr är jag medlem på ett privat forum, "forum for professional children's photographers". Alla medlemar där lever rikt på att fotografera ungar, de flesta är även kända över hela världen för sinna konstverk.

Jag läser mycket utav vad de skriver för att lära mig och få lite tipps och råd av folk som verkligen vet och kan sin sak.

Någonting som jag har märkt är att näst intill alla har någonting de kallar för "EM". Exposure manager är en tjänst man kan beställa via exposuremanager.com. Med denna tjänst kan du ladda upp, redigera, dela med dig och sälja dinna fotografier på egna villkor.

Det finns två olika allternativ att välja på när man ska beställa och öppna ett konto.

Art

Event

Storage

1GB

Bandwidth

5GB a month*

Price per month

$6.95

Price per year

$64.95

Storage

Unlimited

Bandwidth

20GB a month*

Price per month

$12.95

Price per year

$99.95

Det låter en aning dyrt tycker jag. Därför undrar jag om det finns någon härifrån foto.ifokus som har eller har haft ett konto hos dem och tyckt det varit värt pengarna?

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Robert
0

Om du vill sälja dina bilder via ett labb så är det bättre om labbet ligger i EU. Då slipper du problem med tullar och moms. Frakten blir enklare och billigare.

Prova www.beanpix.com

Hälsningar

Robert