Lite konstruktiv kritik tack. :)
Har vatt medlem här nån vecka nu men ja har inte laddat upp några bilder för ja väntar på att ja ska få min Canon EOS 450D. :p
men ja va ute i parken utanför min lägenhet o tog bilder me min Sony Cyber-Shot W55.
O där blev faktist några som ja blev nöjd med. :)
Så jag hade velat höra vad ni tycker om dom.
Tacksam för lite konstruktiv kritik. ;)

Ingen som vill kommentera? 

*putt*
#0 Jättefin bild bra skärpa gillar dropparna men jag tycker att du kanske skulle ha haft lite mer bild i det att man ser fröna kankse.
#1 Jag gillar att man ser in i själva blomman men grässtrået förstör lite men annars fint foto.Skulle vilja ta bort det där fingret eller vad det nu är.
#2 Likaså är det med grässtrået men annars så har jag inget direkt att säga om den bra skärpa
Jättefint Fotat Keep It Up.
Kramar / Julia (=

#5 Tack så mkt! :)
Då fick ja lite o tänka på. :) O de ser faktist ut som om de e ett finger där i #1… :S
#0 Ganska fin bild, fina färger och ljus. Skulle blivit bättre om du tog den mer underifrån, klockornas utseende utanpå säger inte så mycket. Skärpan ligger lite fel om du ville fokusera på båda blommorna (?) men bakgrunden är fin, möjligtvis stör grässtrået till vänster lite.
#1 Fin bakgrund, fokuset ligger fel som du har nämnt, och att grässtrået är i vägen för motivet stör.
#2 Säger inte mig så mycket, fokuset ligger på gräset och inte på svampen. Du kunde zoomat in mer/gått närmare för att svampen skulle synas som tydligt motiv.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#5 Fröna?
Du menar väl ståndare & pistill!?
Hört talas om det där med "blommor och bin"? 

#7 Tackar tackar. :) Ju mer kritik desto mer lär ja mig.

putt