Foto iFokus

Foto

Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 766 ggr
CaithSith
0

Kameraväska..

Hejsan! Lite korkad fråga här men: Ni som har systemkamera, har ni väska till den? Tycker inte ni det är osmidigt att dra med sig två väskor när ni ska någonstans, hur gör ni då?

denisesalomonsson
0

självklart har jag en kameraväska! Men vill väl inte att det ska gå sönder, få repor osv?

CaithSith
0

Jo visst är de bra, men tar du två väskor med dig då om du ska typ resa och fota någonstans? Jag tycker det känns ganska osmidigt att ha flera väskor

mjioo
0

om man ska resa så ser jag inget problem med att ha två väskor, inte annars heller då min kameraväska är så liten så den inte är ivägen. sen måste man ju inte alltid ha så mycket grejer med sig hela tiden hehe, själv har jag mobil, kort och grejer i fickorna(får även plats i kameraväskan ifallatt) sen behövs det inget mer :)

senna
0

Änsålänge har jag ingen riktigt kameraväska, utan använder istället min vanliga väska. Men jag ska snart köpa en.

IdaB
0

#0 Jag har ingen såkallad "modern" kamera väska då jag precis köpt min systemis, Men jag har fått min pappas gammla kamera väska men kommer tyvär få byta ut den då den blir alldeles för liten när jag köpt mitt 70-300 objektiv.

mymlanbus
0

Jag använder kameraryggsäck… Lowpro som fungerar bra bra.

Cygni
0

Just nu kör jag med en Tamrac ryggsäck. Dnn är bra när man ska frakta grejerna men är väldigt osmidig när man behöver någonting ur den. Jag är i färd med att köpa en Kata slingshot istället. Kollade in den på fotomässan och gillade den för det var inga kardborreband i den för att hålla ordning på avdelarna. Ryggan jag har nu hakar allt upp sig i kardborrebanden och är otroligt irriterande.

Kata väskan är ful som stryk men praktisk. :)

CaithSith
0

Jag har en kameraväska men använder den aldrig. Har iofs bara ett objektiv så jag har ju inga större saker jag behöver släpa med mig.. Jag brukar ha den runt halsen eller ha den i min vanliga väska, känns osmidigt med flera liksom.