dagens bild 1 september
Läckert! Har du justerat den mycket?
Vänliga hälsningar
Niklas
Häftiga moln! Himlen bjuder på färgsprakande skådespel så här i slutet på sommaren. Passa på.
bjorsa: jag begriper inte hur du kan producera sådana här bilder Hela tiden! Man vågar ju knappt lägga ut några egna bilder längre :-) Aningen imponerad.
Urläcker bild!
/Magnus

#1 direkt från kameran :-) Nä inte riktigt kanske den har gått igenom photoshops apply image sen så körde jag lite ökad färgmättnad och ökade kontraster .
#3 Men inte producerar jag bra bilder hela tiden dessutom var de photoshop som hjälpte till nu kanske skulle skrivit de i#0 men eftersom de var "dagens bild" inlägg så la jag bara in bilden utan text .
Nu törs ju inte jag att lägga ut bilder om du inte vågar pga mig 
mvh/bjorsa
Bjorsa, jag ska nog fortsätta lägga ut bilder, men du tar fantastiska bilder. Så snälla du…. fortsätt att låta oss ta del av det du gör med kameran. :-)
/Magnus

#7 Låter bra :-))Kul att du gillar mina bilder de gillar jag :-)
Härlig bild på chinnchillan Jenka sitter den på en spegel ?
mvh/bjorsa
#8 Tack tack :) ja hon sitter på en spegel..
berra: Grym bild, regnar nog rätt bra till höger i bild skulle jag tro :D
Ser nästan ut som om du fångat en cyklon eller vad det nu heter, de där virvelvindarna… (till vänster av molnen, strax ovanför och lite till höger om den högsta kranen). Sitter du själv i en kran eller är du i en båthytt?
/M
mvh Martin

#10 Jag stod uppe på toppen av en gammal silo för att fota,när det kom ett fruktansvärt regn/åskväder.Synd man inte hade en vattentät kamera!

Jag håller bara med alla andra… Grym bild!!!
Va har du för kamera?
Jag har själv lånat en Pentax K100D i dag och fotat dotterns fotbollsmatch. någon bild av dom ca 150 kanske blir bra så får ni se om man passar in bland dagens bild… :)
Härlig molnbild bjorsa! Får vi på svensknatur.ifokus.se låna den när vi lägger in nya artiklar under kategorin: "Klimatförändringar"?
Skulle vara toppen…
//CarlS

#15 Jo CarlS de e helt ok
mvh/bjorsa