Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 416 ggr
bjorsa
0

dagens bild 1 september

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kunde inte hitta dagens bild så jag startar en.

mvh/bjorsa

Niklas
0

Läckert! Har du justerat den mycket?

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

mihe
0

Häftiga moln! Himlen bjuder på färgsprakande skådespel så här i slutet på sommaren. Passa på.

atilla
0

bjorsa: jag begriper inte hur du kan producera sådana här bilder Hela tiden! Man vågar ju knappt lägga ut några egna bilder längre :-) Aningen imponerad.

Urläcker bild!

/Magnus

berra
0

Här var det dåligt väder på gång…som sagt

bjorsa
0

#1 direkt från kameran :-) Nä inte riktigt kanske den har gått igenom photoshops apply image sen så körde jag lite ökad färgmättnad och ökade kontraster .

#3 Men inte producerar jag bra bilder hela tiden dessutom var de photoshop som hjälpte till nu kanske skulle skrivit de i#0 men eftersom de var "dagens bild" inlägg så la jag bara in bilden utan text .

Nu törs ju inte jag att lägga ut bilder om du inte vågar pga mig Generad

mvh/bjorsa

Jenka
0

Dagens bild får bli på lilla Lotta :)

atilla
0

Bjorsa, jag ska nog fortsätta lägga ut bilder, men du tar fantastiska bilder. Så snälla du…. fortsätt att låta oss ta del av det du gör med kameran. :-)

/Magnus

bjorsa
0

#7 Låter bra :-))Kul att du gillar mina bilder de gillar jag :-)

Härlig bild på chinnchillan Jenka sitter den på en spegel ?

mvh/bjorsa

Jenka
0

#8 Tack tack :) ja hon sitter på en spegel..

Martin
0

berra: Grym bild, regnar nog rätt bra till höger i bild skulle jag tro :D

Ser nästan ut som om du fångat en cyklon eller vad det nu heter, de där virvelvindarna… (till vänster av molnen, strax ovanför och lite till höger om den högsta kranen). Sitter du själv i en kran eller är du i en båthytt?

/M

mvh Martin

Mandrakonian
0

Här kommer min enkla bild från örebro slott.

berra
0

#10  Jag stod uppe på toppen av en gammal silo för att fota,när det kom ett fruktansvärt regn/åskväder.Synd man inte hade en vattentät kamera!

[mingdie]
0

Härliga bilder ni har. Ser inte ut som om vädret vart så bra. Nu när jag har gått igenom bilderna från folk dansen så kommer jag tillbaka till den här bilden. Det är glädjen hos dom här ungarna som jag gillar.

Eddie

Patrik
0

Jag håller bara med alla andra… Grym bild!!!

Va har du för kamera?

Jag har själv lånat en Pentax K100D i dag och fotat dotterns fotbollsmatch. någon bild av dom ca 150 kanske blir bra så får ni se om man passar in bland dagens bild… :)

CarlS
0

Härlig molnbild bjorsa! Får vi på svensknatur.ifokus.se låna den när vi lägger in nya artiklar under kategorin: "Klimatförändringar"?
Skulle vara toppen…

//CarlS

bjorsa
0

#15 Jo CarlS de e helt ok

mvh/bjorsa