Foto iFokus

Foto

Etikettwebbplatser
Läst 587 ggr
Vaselek
0

namn på hemsida?

Det är såhär att jag håller på att fixa till en egen hemsida, probemet är att jag har ingen somhelst aning om vad den ska heta.

Jag tänkte att jag kan slänga ut en fråga till alla här på sidan som har lust o hjälpa mig att brainstorma fram ett bra namn.

Jag heter Michael Vaselek ifall det kanske hjälper er att få några idéer.

Jag har suttit nu i nästan en veckas tid utan att komma på nåt som jag är nöjd med.

Väldigt tacksam för svar o lite ideér.

MVH Micke

pellepiano
0

Det kunde hjälpa att veta vad sidan kommer att handla om.Du har heller ingen beskrivning av dig själv som kan ge nån ledtråd, om det är en personlig hemsida. Handlar den om foto tex ?

Annars får du döpa den till www.ingetnamnpasidan.se =)

Vaselek
0

Oj lite klantigt av mig kanske (nyvaken).

Sidan kommer vara om fotagrafering och jag tänkte använda den som lite referens och reklam för mig där jag lägger upp mina bilder samt info om mig.

mjioo
0

#2 vaselekfoto är ju enkelt och säkert ledig annars? tycker absolut du ska använda vaselek om du vill ha ett lite mer ovanligt hemsidenamn, men du ska ju använda något som känns personligt och som du trivs med :)

[PeterWem]
0

Vill du bli funnen lättare hos google är det bra att ha med foto,fotograf,fotografering osv. i namnet. Inget måste, men det blir lättare. Själv valde jag StilBILD, just för att jag då ville optimera på ordet bilder. Tyvärr vill jag i dagens läge optimera på ordet fotograf, så det sket sig ordentligt.