Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 569 ggr
Robert
0

Ursäkta...

Något som jag inte rår över är driften av FotoiFokus och iFokus. Det enda som jag rår för är alla de av mig skrivna inlägg, artiklar och kommentarer. Det som jag har skrivit får ni kommentera och ifrågasätta bäst ni vill, och jag uppmuntrar verkligen dig till att göra det - det är det som skapar FotoiFokus. Tack på förhand!

Nu har det varit problem med iFokus i en veckas tid. För mig är en vecka en väldigt lång tidsperiod, kan kännas som en evighet. De som ansvarar för driften av iFokus arbetar vad de kan med att lokalisera alla de buggar (fel) som gör sajten trög. Felsökningen har tydligen lett till att nya fel dyker upp, som exempelvis att det inte går att öppna upp bifogade bildfiler. Självklart tycker alla att det här är väldigt tråkigt, och jag hoppas att det snart ska vara åtgärdat.

Vi hoppas att du ändå har överseende med alla de problem som har varit med sajten och att du är inte fullständigt frustrerad och loggar ut för alltid.

Stort tack till dig som har tålamod och vi syns snart i en bättre fungerand miljö.

Tack för att du orkar hålla ut!

Bästa hälsningar

Robert

Madde
0

Kanonbra skrivet Robert. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

LXMBRG
0

Jag menade inget negativt med mitt inlägg angående att jag inte såg bilderna, utan mer att det var tråkigt, eftersom jag läser alla trådar noga och vill vara med "i pratet" :)

netagirl
0

Naturligtvis håller vi ut.Skrattande

Fotord
0

Jag håller ut. Jag tappar gärna lite funktioner om det innebär ett snabbare iFokus.

Så länge det inte är lika långsamt som expressen så stannar jag (23 sekunder för att ladda en sida!!)

broderbluff
0

=D