Fuska sig bra
Det finns en rolig och väldigt enkel sak man kan göra för att bli en proffsig skateboard-åkare med hjälp utav bara en kamera.
Hoppa med skateboarden och ställ fötterna på den medans den är i luften, du behöver inte landa rätt. Då får man en sådan här häftig bild. :-)
På bilden är en kompis som ens knappt kan stå på en skateboard utan att rammla omkull, men visst ser han proffsig ut på bilden? :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
Kan vi få se resten av bildsekvensen? :-)
Kameran ljuger väl aldrig…. ;)
Snyggt trick! :-) Man kanske skulle bli skejtare. Finns det något man kan använda i stället om man inte har en skateboard?
Vänliga hälsningar
Niklas
Det ser onekligen bra ut. Det är väl bara kläderna som skriker ickeskejtare.
…det är en bra sak.

atilla, jag har tyvärr bara den här. :-(
Arleklint, det är nog video-kameran du syftar på. :-)
Niklas, det finns ju så mycket att hitta på. Men det gäller att hitta några bra skådespelare också. Du kan ju alltid ta en cyckel/cross, sätta ned stödet så den inte faller och sedan ställa någon på den i häftig trick-position, sedan kan du fotografera i en vinkel så man inte ser marken. :-)
Ska man vara riktigt finurlig så kan man ju hänga upp vassa knivar i snören i taket och rikta spetsarna mot någon som står brevid. Sedan använder man bara klon-stämpeln i photoshop för att radera bort snörena. :-)
Det finns en häftig sak till som man kan göra. Jag hade massor utav bilder på folk som låg ned på marken, men de låg i positioner som de skulle kunna stå upp i. Då blev marken en vägg om man roterade fotografiet. Det blev en massa knasiga bilder. Det var dock några år sedan dessa togs och jag har tyvärr inte kvar dom. :-(
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

#0, tack för tipset.
Robert
#0 Rätt smart…skulle vara en coolare om han släppte handen, eller om det såg ut som han flippa den! =) Du kan inte komma på något fiffigt sätt att fuska sig till proffs i freestyle MotoX?