Kanske att jag fumlat ;)
Robert vet säkert.

Håller man muspekaren över låset står det "Meddelandet är publicerat i en sluten grupp". Jag gissar att man måste vara registrerad medlem för att få läsa inlägget.
// Thomas
Arleklint: det hade varit roligt att få ta del av ditt inlägg, men jag får svaret " Server Error in application, Access denied" m.m. Funderade på om inlägget var begränsad till en specifik grupp eller om det blivit något fel.

Det har varit några problem (buggar) som teknikerna på iFokus har försökt lösa. Det lyckades inte som man hade tänkt sig och de fick gå tillbaka till den gamla versionen med buggarna kvar, olösta.
Nu har jag påtalat att det finns ett hänglås vid ett inlägg och förhoppningsvis ska det försvinna.
Tack för att du har tålamod med killarna. De skruvar allt vad de orkar för tillfället.
Hälsningar
Robert
Det får jag oxå om jag är oinloggad. Logga in så kanske du kan läsa. Min tanke är inte att det skall vara begränsat till någon grupp.

Jag är alltid inloggad och jag kan aldrig läsa den tråden och det är alltid ett hänglås där ;)

#6, vi två kanske kan läsa iom att vi är Medarbetare till Foto, men inte andra. atilla hade inte kunnat skriva sitt inlägg i #3 om hon inte var inloggad.
Hälsningar
Robert
Robert: Jag tar det som en komplimang, men jag måste göra dig besviken, det är HAN, inte HON :-) Har tydligen missat detta i min presentation.
F.ö hoppas jag det löser sig så att det blir möjligt att läsa Arleklint.s inlägg. precis som säjs, är jag självklart registrerad och inloggad.

#9, :), bättre hon än "det" kanske. Ursäkta!
Robert
Nu spårar väl denna tråden ur, men….
Ingen ursäkt behövs, eftersom jag intet på något sätt tar illa upp. Kändes lite ovant bara :-)

Det är ett skumt fel med Jannes artikel. Artikeln finns på ett ställe där det är tänkt att den inte ska finnas, nu finns den inte där för oss Medarbetare utan finns där den ska vara. Vi kan inte flytta på artikeln så att den är synlig för alla för den är placerad på rätt ställe synligt för alla.
Snart kanske det löser sig.
Hälsningar
Robert
Jag flyttade artikeln från förhandsgranskning till fototeknik, så nu skall den vara åtkomlig. :)
Strålande! Tack!
Hälsningar
Magnus