Foto iFokus

Foto

Etikett: landskap-och-natur-ej-kritik
Läst 574 ggr
kristinah
0

Får jag lämna några blommor...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kommer några bilder på olika blommor. Kritik tack.

kristinah
0

En till…

kristinah
0

och den sista som jag tycker om själv…

kristinah
0

Konstigt… Flera som varit in och tittat men ingen kritik. Var bilderna så bra att ni inte finner några ord?  Förvånad

Då lägger jag in ett par hallon också då så kanske ni kommer er för att skriva några / ngn rader/rad.

Buuc
0

#0 Tycker jag har fina färger men i övrigt är rätt så tråkigt. Det är lite av en smaksak, men jag har tröttnat på rosor, speciellt ljusa och stora, som visats mycket på sistonde.

#1 Denna är min favorit. Bra färger, bra skärpa. Tycker bara att blomman som är iFokus i hörnet är lite störande. Antingen borde du ha med alla hela bladen, eller skippat blomman helt.

#2 Denna tycker jag blev riktigt cool! Det blev bra färger och konturer. Dock är blomman lite förvirrande och jag vet inte exakt vad det är jag ska fokusera på.

#3 Tycker du borde haft mindre beskärning så man ser hallonen bättre. Tycker inte heller om de 'döda' hallonen. Men färgerna och konturerna är bra,

kristinah
0

Tack för din kritig. Vad roligt att ngn ville kommentera dessa. Ja, rosor är populära så jag förstår att du tycker den är lite tråkig, själv tycker jag den är fin. Skall se om jag kan fixa om bild 1, bilderna är i princip oredegerade, jag brukar bara skärpa till dem och beskära dem. Tvån ville jag egentligen bara visa upp för jag tyckte den blev rätt häftig och hallonbilden har jag inte gjort ngt åt men du har rätt, beskär jag den kommer hallonen bättre fram.