jag glömde ändra storlek innan så den är lite hackig, men försök att bortse från det
riktigt fin.
Gillar att du fått med rörelsen i bilden vid handen men lyckats få resten av bilden relativt skarp. kommer du ihåg bländare/slutartid?
Jag gjorde faktiskt igår en Siluett av min vänn när vi var och grillade men lyckades inte få honom helt mörk för då förlorade jag de fina färgerna den kvällen =/
Tips?

Alltså grejen är den att jag älskar att fota, tar rätt bra bilder men är en riktig loser när det kommer till all teknik bakom. Som bländare och slutartid.. Det vet jag knappt hur man ändrar för att få det riktigt bra. Jag brukar mest bara trycka och vrida och pilla tills fotona blir som jag vill. sen om jag ska göra om processen har jag ingen aning om hur jag gjorde haha.
Men har du photoshop? för då kan du använda dig av "curves" och pilla lite på markörerna där för att då honom mörkare :)
Men tack så jätte mkt :)
det ska jag testa.
Jag har själv bara fotat i typ en månad men har alltid varit intresserad men aldrig haft råd =)

SNyggt! Som gamal fiskare, skulle denna bild platsa i vilken annons som helst som säljer fiskeutrustning!