Fotokonst

//1 tack ska lägga in dessa bilder där :) men jag hittar inte denna grupp?
//Anders

#3 Det är en separat ifokussida. bildredigering.ifokus
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

// ok ska ta mig en titt :)
foto 2 var helt underbar. Jag stör mig lite på den "vita randen" som är på innerramen på bilden men det är petitesser.
Foto 1 var också jättefin men jag hade gärna sett hela blomman

#6 tror du den skulle vara bättre om jag gjorde den mer mörk??

#8. Spännande! Ser nästan ut som lava.
#8 hjälp! Vilket inferno jag hoppade till här i stolen. Otroligt effektfullt.
#7 har du använt avfasning och relif grejjen till bilden? Jag har också haft småproblem med den funktionen…
#8 Eldhav! :-)
Kanske skulle köpa mig ett program!? Har bara det som kom med mobiltelefonen + pillar lite i Paint ibl. Gillar inte de mängder med störande minifyrkanter som simsalabim bildas då man pillar i Paint. :-(

#10 ^^ kul att du hoppade till :) nä det jag har gjort är att förvränga bilden lite, samt ändrat färgerna, det är allt. Bilden är från början tagen ut över havet med stenar i förgrunden, har använt lång slutartid vilket gett en effekt som blir som rök över vattnet :)
Till förra bilden har jag endast ändrat färgerna men använt samma effekt "lång slutartid" problemet när man gör det är att ljuset blir för kraftigt i vissa områden "ibland" vilket har hänt i denna bild" men jag lägger den bilden till sidan så länge :)
#9 #11 ja det var lite den känslan jag ville ha :) ett hav av eld :)
nu ser jag att det är vatten! Tyckte att det såg ut som en brinnande himel först. Typ domedagen är här!

Cool bild2 är ju helt suverän ändra inget..

#15 tack :) Ja nu vet man inte vad man ska göra - en del tycker bilden är bra som den är och några vill minska det ljusa :)) ja ja den får nog vara som den är :)
//Anders