Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-hård
Läst 787 ggr
AndersV
0

Fotokonst

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har testat att leka lite med de foton som jag tagit, för att skapa lite fotokonst. Jag önskar lite kritik på vad jag skapat :) Var hårda ge på vad ni kan, vad kan jag göra bättre osv…

Jag har två foton än så länge ge dessa lite spö är ni snälla :)

Leakim72
0

underbar. lägg in den på bildredigering iFokus.

/mikael

AndersV
0

Här kommer bild nr 2 :)

AndersV
0

//1  tack ska lägga in dessa bilder där :)  men jag hittar inte denna grupp?

//Anders

Isak
0

#3 Det är en separat ifokussida. bildredigering.ifokus

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

AndersV
0

// ok ska ta mig en titt :)

rulda
0

foto 2 var helt underbar. Jag stör mig lite på den "vita randen" som är på innerramen på bilden men det är petitesser.

Foto 1 var också jättefin men jag hade gärna sett hela blomman

AndersV
0

#6  tror du den skulle vara bättre om jag gjorde den mer mörk??

AndersV
0

ÄÄ skit jag får inte till bilden :) men jag gjorde en annan som du kan ge lite kritik på :))

LindaKarlstrom
0

#8. Spännande! Ser nästan ut som lava.

rulda
0

#8 hjälp! Vilket inferno jag hoppade till här i stolen. Otroligt effektfullt.

#7 har du använt avfasning och relif grejjen till bilden? Jag har också haft småproblem med den funktionen…

dolfen
0

#8 Eldhav! :-)

Kanske skulle köpa mig ett program!? Har bara det som kom med mobiltelefonen + pillar lite i Paint ibl. Gillar inte de mängder med störande minifyrkanter som simsalabim bildas då man pillar i Paint. :-(

AndersV
0

#10 ^^ kul att du hoppade till :) nä det jag har gjort är att förvränga bilden lite, samt ändrat färgerna, det är allt. Bilden är från början tagen ut över havet med stenar i förgrunden, har använt lång slutartid vilket gett en effekt som blir som rök över vattnet :)

Till förra bilden har jag endast ändrat färgerna men använt samma effekt "lång slutartid" problemet när man gör det är att ljuset blir för kraftigt i vissa områden "ibland" vilket har hänt i denna bild" men jag lägger den bilden till sidan så länge :) 

#9 #11 ja det var lite den känslan jag ville ha :)  ett hav av eld :)

rulda
0

nu ser jag att det är vatten! Tyckte att det såg ut som en brinnande himel först. Typ domedagen är här!

AndersV
0

#13 Skrattande

webbwalle
0

Cool bild2 är ju helt suverän ändra inget..

AndersV
0

#15 tack :) Ja nu vet man inte vad man ska göra - en del tycker bilden är bra som den är och  några vill minska det ljusa :)) ja ja den får nog vara som den är :)

//Anders