Tappa kameran i marken
Jahapp då va det ringa försäkringsbolagett o kolla vad man får ut på drulleförsäkringen. Tappa den i stengolv, Det gjorde inte saken bättre hehe.
Blixten som satt på gick i lite bitar i fästett o sen funkar den inte nu. kameran funkar inte så jätte bra heller men går att ta kort men låter konstigt o displayen visar inte siffror rätt. står det tex en 4 i displayen kan den visass som en 1a. försviner lite pinnar o streck i bland.
objektivett knakar lite också =(.
så jävla drygt nu när semestern presiss börjatt också.
det va en canon 350d. se vad man får från drullen..
pedentskött som fan. men det skiter nog dom i. =/
Otur, Speciellt nu när det är semester.
Förra kameran jag hade fick jag inte ett dugg för. Dom sjunker i värde så fort man får den i handen. Hoppas du har bättre tur än mej.

Såg hur min grabb på två år lyckades slita ned min Nikon D80 från bordet så det bara small om kameran (jippi tänkte jag) men till min STORA förvåning så var det bara en plast gänga i objektivet som gick sönder :)))))
Inte ofta jag blir glad när saker går sönder men då blev jag det efter som det inte blev värre :)
Lycka till med din kamera
//Anders
Får ut 5500kr för kameran då har dom dragitt av skälvrisken på 1500kr..
och då gick dom på en motsvarande en 450d som va värderad ny till 7000kr så drog dom av för 1.5år.
Så funderar på en 40d o lägga till lite imellan o ta bara kamerahusett då.
Någon som hört om ny typ 50d eller nått.. eller ska man köpa sig 40d o hoppas på att det inte släpps en ny om 1månad.
och det gick hur smidigt som hellst med Länsförsäkringarna. Får pengarna efter 2dagar utan att behövt visa kvitto eller visa skadan
#5 40D är ju släppt för knappt ett år sedan så oavsett om det kommer en 50D inom kort så tror jag inte att det är några gigantiska uppgraderingar.
Söker man på 50D på Canon.se får man inga träffar.
På Canon 50D på Goggle får man upp diverse träffar, mest bloggar och forum. Läser man dem så går det rykte om att den släpps i april 2009, eller i alla fall första halvåret 2009. Ryktena gör dock inte direkt gällande vad skillnaderna mot 40D blir.
Jag tror så här: Tycker du att 40D idag är en bra kamera som har det du behöver, så tror jag 50D kommer att ha några funktioner som du "bara måste ha". Jag tror det blir en mindre uppgradering - men visst - det är ju bara spekulationer.
mvh Martin
Kul att det ordnade sej. Måste säga att du har en bra försäkring
Det blev en ny Canon 40d+17-85is. Jäkla skyst kamera.