Kritik - Midsommar

jag är nybörjare men jag säger vad jag tycker ändå; #0 fin, men störande med det i bakgrunden.. det blev lite mkt.. man såg nästan inte blomman. #1 oxå fin men störande med en blomma mitt i bilden.. #2 den var oxå jätte fin men oxå där tycker jag att det är störande med en blomma mitt i bilden.. annars gillade jag dom :D

#0:an är kanon. Hade själv haft en lite annan placering på blomman och ljusat upp den oxå..
#1:an o #2:an är alldeles för mörka o blomman är mer störande än till nån nytta i de bilderna.
Mvh Marcus

#3 & #4 Tackar, alltid kul att höra! :) Jag håller med om att blomman är väldigt störande,
Dom va JÄTTE fina allihop!! :)
bild 1 - underbar bild. Den utstrålar lugn. En bild helt i min smak.
bild 2 & 3 - Jag lägger in dom på samma för att båda bilderna var helt fantastiska i färg. Men jag tycker att blomman i mitten förstör bilden ganska ordentligt. Det ser bara ut som en suddig klump i mitten.

#7 Jag håller med oma tt blomman är väldigt störande på bild 2,3 men jag måste tyvärr erkänna att jag var för lat för att flytta på mig till ett bättre ställe att fota. Tack annars !! :)
#8 haha det känner jag igen :P jag har också gjort så. Sen har jag suttit och blivit arg på mig själv när jag går igenom bilderna…