"Loka" bubblor
Härom dagen fick jag lust att fotografera bubblor, jag hällde upp ett glas Loka, ställde det på altanen och lyckades få ett par fina bilder på bubblorna medan dom steg mot ytan.
Här får ni se den bästa av bilderna,jag har inte redigerat den i photoshop, bara skrivit namn och förminskat den.
Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik, men ni behöver ju inte vara allt för hårda i ert dömmande ^^
Hanna

Tjusig bubblor som silverbubblor har ingen konstruktiv kritik att komma med utan tycker bilden var bra för de e svårt att få bra bubbelbilder i alla fall tycker jag det
mvh/bjorsa
Vilken härlig bild. Man blir sugen på att fotografera själv då man ser sådana. Det enda som behövs är lite fantasi, så kan man tydligen ta kort på vad som helst.
Cool bild. Super härlig.
Härligt! Snyggt med tomrummet uppe i bilden, det förstärker intrycket att de är på väg upp!
Hur lyckades du få de så skarpa?
/Emma

Riktigt bra bild du borde lägga ut den under min sida / fotoalbum så att man kan se vad du gort.
Mvh/cecilia
Det där blev ju läckert. :-)
Väldigt häftigt bild, snyggt jobbat!
mvh Martin
Jisses vad många fina komentarer man fick då ^^
Får lägga ut fler bilder (första gången det här).
#1 - Tackar, jo det är svårt men efter en hel del bilder kom jag
in i det (hällde upp ny dicka fem gånger).
#2 - Tack så mycket, med lite fantasi och en kamera funkar det mesta.
#3 - Kul att du tyckte det.
#4 - Jag beskärde den en del för att få till det så. Persligen tycker
jag att de nedersta bubblorna blev väldigt oskarpa, försökte ordna det i Photoshop men till slut kom jag fram till att det var bäst så här. Men skärpan på resten är jag jätte nöjd med.
#5 - Kan man göra sådant också, haha, jag har inte riktigt kommit in i sidan ännu känner jag. Men jag ska ordna det vid ett senare tillfälle.
#6 - Tack tack.
#7 - Jo jag är nöjd själv.
Hanna

#8 Klicka på ett namn i denna diskutionen och fotoalbum så ser du deras foto dom flesta har.
Mvh/cecilia
#9 - Tack Cecilia, nu har jag lagt in lite bilder. 
Hanna

HÄFTIG :D super tuff bild :)

Häftig bild, den kan jag tänka mej att förstora upp, rama in och ha på väggen….
Vad har du för kamera??

Bra jobbat, tomrummet upptill känns överflödigt men om du ska ha text där, typ Loka så fungerar det.
Hälsningar
Robert
Nehe det håller jag inte med om. Tycker tomrummet gör en stor del av bilden!
/Emma
WOW!!!
Mycket lyckat kort som jag gärna haft som förstoring på väggen, men jag skulle vilja beskära den till vänster så den blir mer långsmal typ de nyare uppspända målardukarna. Tror känslan blir ännu mer av bubblor på väg upp då.

Shit vad snyggt! Fattar bara inte hur du hinner fokusera på bubblorna?;P
#17 - Men jag tror det var sådana bubblor som "sitter fast" på sidan av glaset. Så jag tror inte dom rörde sig, och om dom gjorde det så gick det lååångsamt ^^
Hanna

Oj, vad häftig bild. Tycker också att tomrummet är bra som det är. Det har så fina färger, och är en fin, mjuk kontrast till bubblorna.
Väldigt lyckat, förstår om det var svårt att hinna med och ta kort på dem eftersom det stiger så snabbt? :P

Cool Bild!

Cool Bild!
Jag älskar den, smög ju in på din sida och kollade fotoalbumet, och fastnade för den, säljer du den? :P
Helena

Coolt!
#23 - Hur mycket bjuder du ;P
Hanna