Redigera denna bilden
Jag ökade skärpan lite grand. I övrigt tycker jag inte att du behöver göra någon särkild efterbehandling.
Vänliga hälsningar
Niklas

Men jag tycker den ser lite tråkig ut :/
Jag tycker det är en bra bild. Tråkig? Tja, den stackar kanske också har tråkigt eftersom han lagt sig på marken.

Hshs jo det var Varmt. Jag menar kontrasten är lite blek eller vad man ska säga. Men när man ändrar det så blir det inte så bra :/
#2: Det tycker jag också, men du bad om tips på redigering. :-)
Vänliga hälsningar
Niklas

Hehe jaja skitsamma. (ingen bra bild helt enkelt.)
Bilden är väl bra på sitt vis. Att det saknas lite buskar, blommor etc kan ju du inte rå för. Det är kanske det enda jag saknar på bilden.

Jag beskar bilden en aning, gräset har ju inget större intresse i sig, ökade mättnaden och justerade kurvorna. Slutligen lade jag på en oskarp mask.
Jag tycker inte att bilden är dålig. Den väcker frågor som:
Är hjorten levande eller död? Vild eller i fångenskap? Men bilden i sig ger inga ledtrådar.
MVH
Ulle
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.

Tack :D

Jag har försökt att redigera bilden, men jag får inga lyckade resultat. Eftersom jag tror renen är död så försökte jag ändra bilden med matta, tråkiga och deprimerande färger. Men hur mycket jag än ändrar och har mig, så finns det någonting i bilden som stör mig. Jag har funderingar på om det kan vara gräset? Det verkar vara svårt att se renen med så mycket små detaljer runt-om-kring.
Så här ser mitt resultat ut iaf. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

haha Queball! Om man håller handen iför kroppen av renen på din bild och fantiserar bort hornen, då liknar det en läskig varg. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Haha vad roliga alla gör :P Den sissta var ju bäst :P
Håller med Horsegirl, den sista va helt klart bäst.

Vad gör man inte för att skapa lite glädje….
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.