Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 723 ggr
kristinah
0

Vackert hus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här huset skulle jag gärna vilja ha. Åkte förbi huset midsommardagen, stannade bilen och tog bilden just för att jag tycker huset är så vackert. Ge gärna kritik om bilden.

kristinah
0

E d ingen annan som tycker att huset är fint? D e iaf några som varit in och tittat.

pyrst
0

Visst ar huset fint, men tycker att fotot som sadant inte ar speciellt spannande, sorry. Visst skarpan ar bra och fargerna klara men bilden i sig kunde tweakas till lite for att bli lite mer spannande. Prova gor den svartvit, eller grunge eller nat. Skickar med en bild for o efter pa ett hus som jag verkligen gillade, men som orginal bild bara var - ett hus. I svartvitt kom alla detaljer fram och det blev ett riktigt spannande hus.
Mvh

Anne

pyrst
0

och har ar huset efter

Yuki
0

Det var väl okej, tycker jag.

kristinah
0

Visst såg det mer spännande ut i svartvitt. Att bilden i sig för er är intetsägande förstår jag. Det var väl själva utseende på huset jag tyckte var så fint med den gröna farstukvisten med dessa spröjsade fönster. Tack ändå för kritiken.

Mushon
0

Jätte fint hus :) Jag gillar gamla hus. Vi brukar kolla in dem då vi är på våra cyckelturer :) Iaf roligt att fantisera hur det sku vara att bo i ett sånt hus :)

elleen
0

Jag tycker färgerna i bilden är jättefina, så jag tycker det är bra som det är :) .

kristinah
0

Tack så mycket. Jag printade ut en A4-bild som jag var till gården med. Det visade sig att huset står tomt sedan ngt år men en av ägarna bor på gården i ett annat hus och han blev jätteglad för fotot han fick.