Småkryp
Jag ska bidra med en tusenfoting, som man inte gärna vill bli närmare bekant med. Det är en mycket smärtsam upplevelse. Om man skulle råka ut för en sån på kroppen, så ska man bränna bort den med eld och inte göra som norska FN soldater i Libanon. Dom skar av benen och då måste dom plocka bort alla benen för att undvika infektion.

Bjol och Bosse Härliga bilder :) synd att glaset syns hade varit snyggt om bara bönsyrsan synts men en häftig bild i alla fall

#1 o fy fan har du en sån insekt som husdjur
#12 haha jag lyckades skriva nästan exakt samma beskrivning på min bild som du på din :)

Fy vilka goa spindlar :)

#18 Vilka vackra foton du har på din sida :)
//Anders

#26 usch!!! jag skulle aldrig öppnat bilden, nu sitter jag och ryser.. fyyyy! trodde inte att det skulle seut så ju :(

#29 Fin bild där man till och med ser de håriga benen.

#32 Riktigt bra foto tycker jag
Bra jobbat

# 35 Snyggt fångat, men jag tror att fotot skulle bli ännu bättre om du beskar bort en del av högerkanten. Detta så man får mer fokus på fjärillen. (men det är bara vad jag tror)
//Anders

#38 Nu är den riktigt bra tycker jag snyggt :)
#42 Härligt fångat, du har lyckats bra med detta foto med tanke på att dessa småkryp är sååå svåra att fånga flygandes utan att fotot blir suddigt "tycker jag"
#42 Verkligen ett bra foto. Dom är som sagt jättesvåra att fånga på bild.
#30 tack så mycket. :)

#43 och #44 Tack så mycket :)

#47 ett bra och lyckat foto vet inte vad men jag tycker biet ser lustigt ut :) men på ett bra sätt Snyggt jobbat
#47 Nu blir jag avundsjuk. Jätte fin bild.

#48, Det tycker jag med, Jag tror att det är han/hons små fötter som hänger ner som jag tycker är lite lustigt.
#49, Tack, vad glad jag blir :)