En skicklig fotograf
Hej govänner
Tänkte bara rekommendera denna sida.
Är nog de vackraste bilder jag nånsin sett.
http://www.wildthingsphotography.com/
Mvh Marcus

Jaaaa… Det var vackert!
Väldigt vackra bilder! :)
Mvh Linnéa
Enormt häftiga bilder! Alla färger och former, han har verkligen fått till det.

VERKLEGEN!! Blev helt till mig :P Jag vill också fota sådär, undrar vad han använder för utrusting :D

Frågan borde bli, hur mycket har han redigerat efteråt? =) Men helt enastående =D

Haha ja, vissa såg lite mycket redigerade ut. Men det ingår ju i fotografyrket?

En otroligt bra naturfotograf! Bländande bildkvalitet och ett otroligt öga för motivet. Kontrar med en häftig fotograf till. Tyvärr är sidan lite överarbetad men det är värt att traggla sig fram till bilderna.
Börja med att gå hit: www.ashesandsnow.org
Välj sedan "Enter Enhanced Experience" (utan popup-blockerare!) och välj sedan "Explore" i menyn.
Lycka till 

#7 usch vilken jobbig sida, några snygga bilder dock =)
Jörgen Larsson, jlfoto.com är inte dålig heller!
En annan naturfotograf som vi fått låna en bild på Bivråken ifrån är Omar Brännström
//CarlS
#9 Omars bilder på fåglar - och för min del då främst rovfåglar - är en stor inspirationskälla för mig. En annan natur- och fågelfotograf som inspirerar mig mycket och som jag mailat en del med för olika tips är Andreas Kanon. Titta gärna in på hans album och välj gärna det som kallas "Nature as art". Vilka stämningsfulla bilder, tänk när man kan ta en hälften så bra bild :) Han har även i galleriet "Birds of prey" bland annat bilder på fiskgjusar med hyfsat stora gäddor i klorna. Man blir avundsjuk av bara upplevelsen att få se sånt :)
Här är en bild på Mr Kanon i full mundering (från hans sida på Fotosidan.se)
mvh Martin

#10, jag ser bara en kamera i bilden ;)
Robert