Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 7596 ggr
Robert
0

Fine Art Nude

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här i bifogat är min absolut första bild från temat Fine Art Nude. Modellen heter Freja som jag fick kontakt med via modellbilder.se. Bilden är tagen med en blixt i softbox snett bakom modell till höger om mig.

Jag hade tänkt återkomma med en artikel om nakenfotografering från min fotosession tillsammans med Jessica och Freja i Brigittes studio på Söder i Stockholm. Hoppas det är något som skulle intressera dig.

Vad tycker du om bilden?

Hälsningar

Robert

broderbluff
0

Jag tycker den är stilren och smakfull, det ända jag stör mig på är den lilla skuggan av hakan högst upp i bilden

Robert
0

Tack, jag ska nog ta och beskära bilden så att hakan försvinner.

Hälsningar

Robert

bjorsa
0

Fin bild Robert de blir lite som kroki när den är svart vit och med alla skuggorna

mvh/bjorsa

Robert
0

Tack bjorsa. Jag har fler bilder, men jag har lovat modellerna att redigera dom först innan jag lägger ut dom. Den här foto tyckte jag fungerar bra utan redigering.

Hälsningar

Robert

johan
0

Det är en artikel i Practical Photography om Fine Art Nude och hur man kan ta fina bilder hemma.

Mvh // Johan

Robert
0

Om ett par veckor sticker jag till Stockholm, men den här gången har jag bokat in modeller för bikini- och glamourfotografering.

Hälsningar

Robert

pellepiano
0

Jag tycker oxå den var väldigt fin. Men håller med om att den skulle bli bättre med mindre hals.

[Henke29]
0

Ja den var verkligen fin den bilden Skrattande