Foto iFokus

Foto

Etikettkurser-och-utbildningar
Läst 519 ggr
Cybershot
0

Hjälp med hemsida?! :)

Jag skulle vilja fixa en hemsida att lägga upp bilder på, så att folk kan titta lite på de finaste bilder jag har.. Men är inte så bra på det där med hemsidor.. Det finns inte någon som kan hjälpa mej i början, eller ha någon bra internetkurs som man kan kolla in?

För skulle så gärna vilja fixa en hemsida.. Kanske inte är en så bra fotograf än, men lite kritik och råd hjälper mej nog på vägen ;)

Mvh

Linnéa

Horsegirl
0

Kolla in på www.freewebs.com

Där har jag min hemsida www.freewebs.com/lindaphotography

Cybershot
0

Okej, ska kolla in det ;)

Robert
0

Bland Länkar här på FotoiFokus har du en hel sektion om just hemsidor, "Fotohemsida - tips & tricks, verktyg, program, tjänster". Hoppas att något ska var till hjälp, i annat fall så finns en sajt som heter "Datorn", där har du mer inforamtion.

Hälsningar

Robert

precis
0

skaffa ett gratiskonto på flickr.com, deviantart.com eller photobucket.com så slipper du bygga själv, bara ladda upp de bilder du vill visa…

Cybershot
0

#3 Okej, då får jag kolla upp det då..

#4 Jag ska kolla lite på hemsidorna du föreslog.. Har skapat en hemsida på Freewebs.com, men vem säger att man inte kan prova på flera olika? ;)

Cybershot
0

Okej, nu börjar hemsidan likna någon.. Ska lägga in fler bilder, samt länkar.. Men jag har inga länkar att lägga till, är det någon som kan bidra med en länk eller två? ;)

Adressen är:

http://www.freewebs.com/eselajsphoto/

Mvh Linnea

Robert
0
Unlocked
0

Du får gärna länka min hemsida :) http://karolinanowak.webb.se

precis
0

www.flickr.com/photos/leafstream

www.precis.to/johan

kolla igenom min "Linx to friends"
så får du gärna kopiera de du tycker är bra!!!

Det gäller er andra också… ;-P

Cybershot
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack för alla fina hemsideadresser! :)

Finns det några typ banner till de hemsidor jag fått adresser till? :)

Här är mitt banner.