Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 720 ggr
Robert
0

Nu börjar man snart rodna...

Hoppsan, nu känner jag mig verkligen hedrad när modeller börjar höra av sig till mig, det hettar lite om kinderna tom Generad.

Jag la in min resplanering på The Model Book och berättade att jag kommer att besöka London nu i oktober. Det gjorde idag, och svaret lät inte dröja:

Hi Robert,

Please feel free to contact me when you travel to London.
I liked your work a lot!

Nana

Det skulle vara jättekul om Nana och jag kunde göra något ihop.

Hälsningar

Robert Hammar

broderbluff
0

=D Vad skoj Robert, du är ju en världskänd fotograf =)

Norrskenet
0

Kul! Om några år kan vi kanske stolt säga att vi kommer ihåg när du var okänd! … och startade din karriär. Ibland har man bara flyt så rid på den vågen. Jag håller tummarna.

ERIR
0

Gratttis! Du kommer att hitta din speciella modellfotonisch.

Ulle
0

Det är ju jättekul, Robert!

Du verkar ha bra flyt just nu.

MVH

Ulrika Weijmer

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.

Cybershot
0

Jättekul! :)

Mvh Linnea

Madde
0

Grattis robert. Det är superkul att det går bra för dig. =) Att du vågar leva ut det vi andra bara önskar göra. =) Skulle vara kul och komma på en fototräff någon gång eller ev fotokurs där du är med. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Robert
0

Tack för din omtanke, nu ger inte TFCD/P några inkomster men de kan hjälpa mig att bli känd. De tar sina bilder till sina agenturer och tidningar och visar iaf upp de bilder jag har tagit på dom.

När jag är riktigt duktig så ska jag ta betalt om en modell vill ha bilder till sin portfölj, nu har jag inte gjort det. Jag har bara blivit väldigt glad att få fota modeller.

Hälsningar

Robert

mihe
0

Kul Robert! Härligt när allt flyter på bara :-)

Niklas
0

Tack för att du delar med dig Robert! Det är så roligt att läsa om dina framsteg som fotograf. Hoppas att du fortsätter att berätta.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning