Kritik på mina bilder

Den andra bilden ser lite mörk ut. Motivet i den första var annorlunda. :-)
Vänliga hälsningar
Niklas

jo , det blev det eftersom det var ett akvarium med en mörk vägg bakom, och jag ville inte gärna använda blixt :P

Hej
På bild # 4 tycker jag att blixten stör, annorlunda motiv! Men lite halvtråkigt motiv också enligt mig. Men bild # 5 var fin, varma färger. Men vad är det för något? :)
Ha det bra!

#7, jo jag tycker också att blixten stör XD haha
och bild nummer 5 är kaffe XD typ sånt hära kaffe… vad heter det? :P
Haha okej
Saltkaret är jättesuddigt och inte alls någon bra bild.

#10, nej jag vet…
Bilden på saltkaret är en rolig idé, men jag skulle nog satt saltkaret mot en svart bakgrund och belyst med lampa eller något liknade. Blixten skulle jag skita i för det blir så ful reflextion. Skärpan har hamnat bakom karet och det kanske beror på att kameran inte kan gå så nära motivet. Prova att backa litet.
#6 Jag gillar färgtonen väldigt mycket och bilden påminner mig om ett sjukhus. Jag gillar bilden på ngt sätt.

#4 motivet var en ganska rolig idé om d hade blivit en lyckad bild, blixten förstör och skärpan är inge vidare den heller.. :/
#5 den bilden var väldigt annorlunda men varma färger o lite redigering till den så är den aaas fräsch :D
#6 denna bilden är jag helt kär i, helt perfekt bild o förmedlar verkligen en kännsla :) Good Work :P
Nu har jag kommenterat tillräckligt ;)

Mja, ingen av bilderna tilltalade mig alls.
Men fortsätt öva :)

#13, jag skulle gärna redigera om jag hade program och kunskap till det (;
tack för alla som kommenterat, och det var synd att de inte tilltalade dig #14

#15 jooh, det gäller ju o kunna ha program och även mycket tålamod, men jag redigerar nästan bara ^^

#16 japp, jag hade dock PS CS3 förrut, men det försvann och sen kunde jag inte installera det igen :S

#17, vad tråkigt, för på många bilder blir d ett plus i kanten med lite små redigering här o där, skulle kunna redigera några bilder åt dig om du vill d ? ^^

#18 Javisst ^^ det skulle vara jättesnällt :)

#19 inga problem, vore bara kul! säg till när du har några på G :)

#20 ska jag lägga upp dem här då? :)

kan du skriva din msn adress som meddelande t mig lr nått så kan du skicka dem där? :)

jag har en på den här datorn just nu, men jag skriver till dig snart (;