Kommentarer
Iden är bra, vinkeln ger dynamik i bilden, men det syns lite för tydligt att det inte är blod. För det är väl det som är meningen? Annars ett bra jobb

#1 Blod var idén från början. Men jag hade inte mer hemma än koncentrerad saft så det fick duga för tillfället, bara ett prov.
Funderar dock på att mörka ner det till en mörkare ton.
#2 Haha, inte meningen att göra dig rädd. Väldigt cool bild måste jag säga, gillar effekten av att det ser äkta ut. Man blir nästan små äcklad av det. Perfekt! :)
Håller med #2 började krypa i skinnet så du lyckas då verkligen förmedla en känsla i bilden!!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
#4 Tack så mycket.
Måste säga att illern på din bild var en översöt krabat. :)
Gillade #6 bättre. Bra jobbat!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#3 - jag tycker själv att handen är äcklig. Den är gjuten i silikon och vi ska slänga ut den utanför huset nästa gång vi väntar besök ;)
Kul att du gillade den förresten!
I din andra bild har du lyckats bra med att få "blodet" att levra sig. Det ser riktigt ut!
#8 - Haha, jisses. Dom kommer få en chock. Själv skulle jag nog ramla baklänges xD.
Jag förstärkte färgerna lite för att få effekten jag sökte, och det verkar ju ha gått bättre!:)
Instämmer, försök 2 mycket bättre!

#9 - får du fler sådana idéer så lägg upp dem. Det är bra terapi för personer med fobi :)
#11. Jo precis :)
#13 Fin tanke, fin bild. Men det som är precis bakom dockans huvud, (handtag till byrålåda?) stör en aning.

#15 - jag tycker inte att det spelar någon större roll om en bild inte är helt perfekt fotografiskt med retusch etc. Ofta kan den ju leverera rätt känsla ändå. Så handtaget stör inte mig i detta sammanhang :)