Tips
Tänkte bara dela med mig av kunskapen hur man lägger upp en bild direkt i tråden. Är trevligt då man kan se dem direkt utan att behöva öppna alla. Speciellt i trådar med många bilder.
Lägg in bilden som vanligt. Högerklicka på bilden efter du postat inlägget och öppna i nytt fönster. Gå tillbaka till inlägget och hantera. Redigera inlägg och dra bilden i det nya fönstret till textrutan. Om du sen klicker på bilden kommer det upp rutor i kanterna så man kan justera storleken. Dra i den nedersta till höger och passa in i rutan. Sen kan man välja att ha kvar orginalbilden så att folk kan titta på den i rätt storlek om de vill.
Bara ett förslag ;)
Så kommer jag och förstör tråden >.< Varför förstår jag inte instruktioner? Blir så sur.
"Dra bilden"? Varför inte bara välja Kopiera bilden först när du öppnat bilden å sen gå till Hantera -> Redigera å sen Klistra in eller Shift+Insert :)

försökte ladda upp en bild så, fick konstiga grejer men lyckades inte lägga in det som ligger i klippbufferten… 

Kan inte se första inlägget. Det fungerar inte att klippa inom man har mozilla, därför står det inte.