Foto iFokus

Foto

Etikettkurser-och-utbildningar
Läst 282 ggr
Horsegirl
0

Nästa fototävling?

Hej!

Jag undrar bara när nästa fototävling kanske ska bli :)

Mvh Linda

Madde
0

Jag vet att när jag gick en fotokurs så hade vi ju våra projekt som vi skulle ta kort på. =) Det sporrade mig och ta ännu mer kort som man fick tänka till innan man tog de. =)

Om inte en tävling gärna ett tema vi ska ta kort på. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Linnah
0

Jag har föreslagit att vi kan ha "veckans tema" till Robert för ett tag sedan, så vi får väl se när det dyker upp. ;)

Horsegirl
0

Bra ide Linnah

mihe
0

Tidigare i våras hade vi "månadens tema" men intresset var inte så stort då men vi var inte så många här på f.if då så det kanske är dags för det igen. Jag har nog några teman uppskrivna om det är något som vill ha lite idéer. Vi kan själva starta ett tema. Robert måste nog inte bestämma det. Tävlingar med priser får styras av Robert men ett tema på lager har jag nog om någon känner sig sugen eller har lite svårt att komma på något att plåta. Mejla mig så skriver jag några rader och drar igång en tråd. 

Ett tema för september kan väl annars vara att hitta tecken på höstens antågande. Eller skördebilder. Bär, frukt och svamp t.ex. Eller varför inte…"sommarens sista"…

Personligen saknade jag bilder på kräftor nu i augusti.

Ha det gott! Mihe

Linnah
0

#4 Jag skulle tycka att det var trevligt med ganska specifika teman. T.ex. svamp, blåbär, solnedgång. Då kan det bli intressant att se hur olika alla tolkar temat, trots att det är så pass snävt.

CarlS
0

Vi på svensknatur.ifokus.se har också en liten tävling med temat: "Skogen"

//CarlS

Mikael Nr 15
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4 här kommer några kräftor från lammhult. kanske lite svår att se

Erix
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4/ Här är till Mihe ….

Robert
0

Roligt att ni gillar tävlingar. Det kanske kommer upp något snart, vem vet, håll ögonen öppna!

Hälsningar

Robert

Horsegirl
0

HEhe väntar och hoppas :P

Madde
0

Jag gillar självklart tävlingar men just Tema var något jag fastnade för. Det hoppas jag att någon vill dra igång. Själv vill jag inte dra igång något sånt då jag vill ha en utmaning. =)))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

mihe
0

#8 Tack Erix, kul med kräftor…och så gott Skrattande