Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 728 ggr
Robert
0

Bröllopsfoto

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotograferade ett bröllop i lördags tillsammans med Johan. Här är en av bilderna vi tog.

Hälsningar

Robert

Carlton77
0

Cool o annorlunda vinkel, men jag blir lite vimmelkantig…
Kan bero på att det är så tidigt på morgonen å jag har inte hunnit få i mig mitt morgonkaffe..

Skönt ljus i bilden.

Mvh Marcus

Robert
0

Tack Marcus, vi var två som fotograferade och Johan här från iFokus höll i ljuset och en extern kamera. Hur det hela var uppsatt beskriver jag på Fotosidan.

Här är en till bild från dansgolvet som togs från det håll blixtarna var monterade. Man kan ana mig bakom brudparet nere vid golvet.  Självporträtt kanske man kan säga att det blev.

Hälsningar

Robert

Robert
0

En bild innan festen och efter vigseln.

pellepiano
0

Oj, det var fina bilder. Särskilt den sista var ju lite magisk. Ser ut som bakgrunden är lite softad förutom den fina nedtoningen . Jag tror det blivit finare utan softningen.

Jag tycker det är otroligt att man över huvud taget VÅGAR fota bröllop, där det finns så mycket som skulle kunna gå fel. Men det gäller förståss att se möjligheter i stället för svårigheter.

I vilket fall som helst tycker jag det är fantastiskt att det går at få så fina bilder, under såna omständigheter.

Robert
0

Tack, Pelle!

Det är körigt på ett bröllop, mycket att hålla reda på. Saken blev inte direkt bättre av att jag stapla omkring med ett nyopererat knä, och sedan var jag lite ringrostig då jag inte har fotat bröllop sedan augusti förra året.

Jag håller nog med, ska nog dämpa softningen i bakgrunden eller ta bort den helt.

Här kommer en bild som är helt oredigerad.

Hälsningar

Robert

SLAfoto
0

# 3, skitsnygg bild Robert. Vissa bilder står verkligen ut och hoppas på liknande bilder i augusti.

//Stefan

RaggeNo1
0

Sjukt bra bild!

Musiken
0

de fungerar inte riktigt for mig.. For rorigt och overarbetat och for mycket blixt for min smak, men var det sa brudparet ville ha bilderna sa ar det sakert bra.

Bullan
0

Superfina bilderSkrattandeOM…jag någongång skulle gifta mej, så skulle du väldigt gärna fått fota eventetCool Verkligen annorlunda och "edgy" bilder!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

EllinoreBoy
0

#3 & #5 är sjukt bra!

Robert
0

Tack för kommentarerna, dom värmde :)

Jag blev just färdig med alla bilderna. Alla bilderna är korrigerade och redigerade i Adobe Camera RAW. Jag går igenom varje bild en efter en. Alla 530 bilderna ligger uppladdade i ett galleri för påsende.

Det jag inte gör med bilderna är att redigera dom som i bifogad bild (före-efter bild).

Carlton77
0

Jag häpnar verkligen över bilderna i galleriet. Vilken känsla.
Så jä**la imponerad.

Inte konstigt att du har fullt upp.

//Marcus

Robert
0

Tack Marcus. Kul att du orkade titta igenom bilderna. Några av bilderna har Johan Rosén tagit, han var min andra fotograf och assistent under bröllopet.

Hälsningar

Robert

Sarah
0
Martin
0

Håller med fullständigt, fina bilder (ja, orkade bara de 300 första men de andra håller säkert samma klass) :o)

Grymt snygg klänning bruden hade för övrigt.

mvh Martin