Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 508 ggr
Robert
0

Hösten nalkas...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag och mina barn stack iväg på en liten cykeltur för att söka bevis på att hösten står och knackar på. I bild ligger mina två barn före i den trollska finska skogen, den yngsta är tätt bakom mig i sin tron.

Fortsättningen följer…

Hälsningar

Robert Hammar

Robert
0

I ett vattendrag såg vi klara bevis på att iaf höstfärgerna är på väg.

…men skulle vi hitta källan till allt?

Robert
0

…sedan fann vi det vi sökte, nedfallna löv.

Hälsningar

Robert

kristinah
0

Fina bilder Robert. Ja hösten är på väg. Men hösten kan vara väldigt vacker också och då försvinner dessa förb….de myggorna. Gillar nog hösten på ett sätt men sommaren är nog bäst iaf.

Niklas
0

#0: Hur gjorde det det där? Det såg väl inte ut så? Verkligen häftigt.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Patrik
0

Kanonfina bilder…

Det ända bra med hösten är alla vackra färger.

mihe
0

Jättefina bilder Robert!

Jag gillar verkligen hösten som bjuder på ett fyrverkeri av färger. Moder natur är god mot oss som gillar att fotografera. Och man måste inte ta naturbilder. Ljuset blir vitare, luften känns i.a.f. klarare. Även andra typer av utebilder blir bra under hösten.

Läge för ett tema igen eller en tävling kanske…i vinter blir det ju mer inomhusbilder så passa på att vara ute nu under hösten.

Carlton77
0

Härliga bilder.

Nu ser man verkligen fram emot en höst med alla vackra färger och med ny kamera..

[Luna]
0

hösten är min favorit årstid. Allt är så fruktansvärt vackert då.

Izzzyz
0

Jättefina bilder!!!

Men hur får ni till ramarna??

// Tina

Robert
0

Tina, bilderna med svart ram, där öppnade jag upp ett nytt dokument med svart bakgrund, förde över bilden till det nya dokumentet i Photoshop (håll ned shift när du för över bilden med move tool (V)). Markerade översta lagret gernom att trycka Ctrl + tryck på lagret, myror marscherar runt bilden, valde stroke och la till vit inramning.

Hälsningar

Robert

Izzzyz
0

Tack så mkt!! Har nyss startat med ps så jag har inte grepppat allt sådant ännu.

Nu ska här övas å ramas *S*

// Tina