Besök till Norge! Kritik!
Var till Norge några dagar och fotade då dethär fotot tidigt på morronen när dimman inte riktigt farit bort helt. :)
Ni får gärna komma med förslag/kritik hur ja kunde ha gjort bättre, som tex. är växten i högra hörnet i vägen?
Dehär fotot är fotat med min förra kamera så bildkvaliten är inte så värst bra.. :/

Texten blev lite för stor när ja satte mitt namn dit… XS

De stora molnet tycker jag förstör en hel del av bilden. "/ Störande grässtrån som sticker upp. Inte så värst bra kvalié heller. Tänk gärna en annan vinkel nästa gång också.

Okej, ska tänka på det nästa gång. ;) Vet kvaliten är ine bra, de e fotat med min gammla så.. :/
#4 Den är helt okej. :) Fast jag tycker nog att du hade andra bilder från Norge som var finare. :)
Kanske grässtråna "stör", men bilden hade varit tråkig utan dem.
Jag skulle snarare kunna tänka mig ett annat utsnitt, med kameran riktad lite lägre, så att mer förgrund hade kommit med och lite mindre himmel. Om man beskär bilden i högerkanten, så att den höga stängeln kommer upp ur hörnet, och i överkanten, så att det inte finns med någon blå himmel där, då blir det en helt annan bild. Att molnet skulle vara störande håller jag inte med om; det är ju det som gör bilden, att molnhöjden var så låg. Men som sagt, jag skulle ha velat se lite mer förgrund för att ge bilden mer djupkänsla.

Tack för all kritik! ;)